fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מהפכה ברפואה האסתטית: מראה מפוחלץ אאוט, מראה טבעי אין

ד"ר מימי ארנרייך, מומחיות בכירורגיה, עוסקת ברפואה אסתטית מסבירה כיצד ניתן לשמר ולשפר את הקיים
ד"ר מימי ארנרייך (צילום: יח"צ)
ד"ר מימי ארנרייך (צילום: יח"צ)

חידושים במרפאה
עולם הרפואה האסתטית עבר מהפכה בשני העשורים האחרונים. חדר ההמתנה שלנו השתנה ללא הכר. פעם היו אלו נשים שסירבו "להזדקן" בחיפוש אחר טיפולי אנטי אייג'ינג. כיום קהל מטופלינו מורכב מנשים וגברים, צעירים ומבוגרים שרוצים להראות טוב יותר. אנו יודעים לתת מענה בטיחותי, טבעי ואסתטי למגוון רחב מאד של התוויות. הדבר נתמך במהפכה תעשייתית מרשימה מאד בתחום.
מה שהיה לפני שני עשורים חומר אחד למילוי קמטים הפך היום למגוון רחב של חומרים בעלי תכונות שונות, שמאפשרים לנו לתת מענה להתוויות שונות באזורי פנים וגוף שונים. כך למשל החומצה ההיאלרונית סטילאג' וחומר המילוי הייחודי והטבעי על בסיס כדוריות סידן, רדיאס. שילוב החומרים מאפשר להחזיר נפח שאבד עם השנים, לטשטש צללים, להרים, לשפר פרופורציות וסימטריה ובעצם לפסל פנים. חשוב מאד לתת מענה גם למראה ולמרקם העור (כתמים, קופרוז, חטטים, חריצים ועור יבש ואפרורי). הטיפול המסורתי במרקם העור נעשה בעזרת חומרים פעילים, קילופים כימיים ומזותרפיה. כיום בנוסף על כל אלו עומד לרשותנו גם מכשור מאד מתוחכם שמושתת על טכנולוגיות גלי רדיו, לייזר, גלי קול.
החידוש האחרון הוא טכנולוגיית האולתרה האמריקאית, מבוססת גלי קול ממוקדי מעטפות שרירים. הטכנולוגיה היחידה מאושרת ה FDA שמאפשרת לנו לחדור לעומק הרקמה, להדק קו לסת, להרים צוואר וגבות ללא ניתוח.

 

 ד"ר מימי ארנרייך (צילום: יח"צ)
ד"ר מימי ארנרייך (צילום: יח"צ)

מגמות עתידיות בתחום
הולכת ומתחזקת המגמה של מראה טבעי. לאחר שהיינו עדים לפנים ושפתיים מפוחלצים של חלק מכוכבניות הוליווד כמו גם תוצרת כחול לבן, המתינות נכנסת יותר ויותר לתמונה.
הנשים חוששות מהמראה הגרוטסקי ויחד עמן אנו מבינים, כי לא ניתן לעצור את השעון אבל בהחלט אפשר להתבגר בחן ובאלגנטיות.
בתחום המכשור המגמות הן חדירה מבוקרת לעומק הרקמה וסלקטיביות, מה שהופך את המכשור ליעיל ובטוח יותר.

 

הכותבת: ד"ר מימי ארנרייך ,מומחיות בכירורגיה, עוסקת ברפואה אסתטית מזה עשור.  מרצה ומדריכה בינלאומית ויועצת לענייני סיבוכים ותופעות לוואי בתחום.
בעלת מרפאות בחיפה, קיסריה והרצליה פיתוח.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות