fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסלבס מהמושב ניצחו בגמר המרוץ למיליון

רבים הרימו גבה לנוכח הזוג הלא שגרתי ב"מרוץ למיליון", שי ושני. שניהם ממושב עין יעקב, והוא החבר הכי טוב של בעלה. בראיון ל"צפון-1" הם מדברים על החברות ביניהם, על הקטעים הקשים, על הפרגון מהבית ועל איך זה להיות פתאום גם מושבניקים וגם ידוענים שזכו הערב בגמר של המרוץ למיליון
שי ושני מתמודדי המירוץ למיליון (צילום אביב חופי)
שי ושני מתמודדי המירוץ למיליון (צילום אביב חופי)

שני אלון ושי גבריאל, או "יש" כפי ששני קוראת לו, ממושב עין יעקב, הם זוג בולט ומעניין בעונה נוכחית של "המרוץ למיליון". הם הגיעו לתוכנית על תקן "האשה והחבר הכי טוב של הבעל" -קישור שהרים הרבה גבות, אבל בפועל הם הוכיחו לכולם שהם הרבה יותר מזה. מערכת היחסים ביניהם הולכת, מתפתחת ועוברת הרבה שינויים במהלך התוכנית והיא מצביעה על זוג חזק שלומד לעבוד ביחד היטב תוך כדי מרוץ. בנוסף, הם מציגים לצופים דינמיקה שונה, מרתקת, ושניהם אנשים מצחיקים. הערב (מוצ"ש) הם הוכתרו למנצחים הגדולים, וקטפו מיליון שקלים.

אלון, בת 28, נשואה לרונן אלון, בעלת וילת אירוח שנקראת "אחוזת מליבו". היא המנהלת והאחראית על השיווק והפרסום של הווילה. גבריאל, בן 29, נשוי, ואב לשתיים, עובד בחברת א.א פלדות ומגדל עופות במושב. הם מכירים כשש שנים. אלון על ההיכרות עם בעלה, ודרכו גם על ההיכרות עם

גבריאל: "בעלי ואני התחלנו מסטוץ שהפך להיות אהבה גדולה. שי תמיד היה נוכח שם, והוא היה עם יד על הדופק, תרם לא מעט, היה מחפה על בעלי מתי שהיה בכך צורך. כשהתחתנתי במושב, בעצם התחתנתי עם כל החברים של בעלי ושי ביניהם. שי ואני מההתחלה בקשר טוב. הוא תרם הרבה לזה שאהבתי את המושב. בהתחלה היה לי שם קשה. באתי מארה"ב ולקח לי זמן להתרגל לחיי המושב. לשי יש שמחת חיים שגורמת לך לאהוב את המקום".

גבריאל: "היה חסר במושב בלגן, וכששני באה היא הוסיפה צבע ובלגן. לא מכירים במושב שמלות ועקבים וסטייל כמו של שני, והיא הביאה משהו אחר ומרענן".

איך עלה הרעיון לצאת יחד למרוץ?
אלון: התקשרתי לשי ואמרתי לו בוא נלך לאודישן ומה שיהיה _ יהיה. גם ככה לא נתקבל, כי שנינו דרווישים, בקושי בכושר. לקחנו את זה בכיף, אכלנו קובה ב'פינתי' בתל אביב ונהנינו מאוד. באנו לאודישנים בראש פתוח של כן – כן, לא – לא, ובסוף התקבלנו ואנחנו מרוצים מזה מאוד".

חששתם מההשתתפות בתוכנית?
גבריאל: "לא חששתי מכלום". אלון: "חשבתי מה יהיה, איך יהיה, בסך הכל הולכים אל הלא נודע. לא התאמנו לפני. המרוץ הוא טירוף, לא אוכלים כלום, זה מטורף והדבר הכי קשה שעשיתי בחיים שלי. זו חוייה לחיים וזכינו בזה".

 מה השתנה במערכת היחסים ביניכם?
אלון: "אנחנו עדיין מעצבנים האחד את השנייה, צוחקים ביחד, והיחסים הם אותו הדבר. אם היינו מאבדים האחד את השנייה כחברים טובים בגלל המרוץ _ זה לא היה שווה את זה". גבריאל: "מערכת היחסים הייתה כל כך חזקה לפני, שלא היה סיכוי שהיא תיהרס".

 מה היו החלקים הכי קשים במרוץ?

אלון: "העכבישים. זה סיוט חיי. זו הפוביה שלי". גבריאל: "לראות את שני מתגעגעת לבעלה ושאני לא יכול לעזור לה עם זה. הייתי רוצה שהיא תראה את רונן כמה פעמים במהלך המרוץ". אלון: "שי יודע לתת כבוד והוא ראה כל הזמן לנגד עיניו את רונן, ואני לא ראיתי את זה. היה חשוב שייתן לי את המקום שלי בתור אשתו של חבר טוב והא עשה את זה ונתן לי המון כבוד, וזה מתבטא במרוץ".

 ומה היו החלקים הכי טובים במרוץ?
גבריאל: "למדתי להיות מאופק עם שני ולתת לה מקום להצליח, למדנו להבין האחד את השנייה, לראות האחד את השניייה, וככה זה עזר לנו להתקדם". אלון: "הסתכלתי על עצמי מהצד. גיליתי שלא תמיד אני צודקת, ולפעמים הייתי צריכה לעצור ולהסתכל ולהבין את זה. שי נתן לי את הראייה הזו. כל אחד בא עם היתרונות והחסרונות שלו וזה תרם לנו מאוד. בעצם השלמנו האחד את השנייה".

איזה יעד עד עכשיו הכי אהבתם?
גבריאל: "קוסטה ריקה. הייתי שם לבד עם רונן וזו הייתה בשבילי סגירת מעגל".

לאיזה זוג הכי התחברתם?
אלון: "בזמן המרוץ לא חשבנו יותר מדי על להתחבר כי יש מטרה מול העיניים, אבל על הדרך את כן מתחברת וזכינו להכיר את האנשים, והכי הרבה התחברנו עם אלה ווובה, הם אדירים.

גבריאל: "התחברנו עם דניאל ומאירי ואלה ווובה. גם לטום ואוריאל התחברתי מאוד, זה לקח קצת זמן, כי בהתחלה פחות התחברתי, אבל כשהכרתי אותם גיליתי שהם בחורים מדהימים. הם לימדו אותי הרבה על החיים".

האם המרוץ שינה אתכם באופן אישי?
אלון: "המרוץ לא שינה אותנו אבל בהחלט תרם לנו והפך אותנו חד משמעית לאנשים טובים יותר. זה מקום של לחץ שאי אפשר להסביר ואתה לומד איך להיות סובלני האחד כלפי השנייה, ובכלל אתה עושה ומתמודד עם דברים שבכלל לא חשבת שתעשה אותם, אבל עושים מה שצריך".

גבריאל: "במרוץ התנהגתי כאילו אני במלחמה. איפהשהו הייתי צריך להיות רגיש יותר לשני. לעצור, לחשוב ולהבין שהבנאדם הוא לא מכונה. לא לנתק את הרגש. הייתי גם צריך יותר ליהנות מכמה מקומות וליהנות מהחוויה. כשיש לי מטרה, אני נכנס בה בכל הכוח ורק רוצה לסיים ולעשות אותה על הצד הטוב ביותר. הייתי צריך ליהנות יותר לפעמים.

אלון: "דווקא זה ששי נכנס בכוח בכל משימה תרם לנו, כי בדיעבד אם לא הוא לא היה עושה את זה ואני הייתי מתענגת על כל משימה אז לא היינו מצליחים. כל אחד גילה את החולשות של השני, תיעלנו את זה לטובתנו וככה הצלחנו".

 איך התחושות מאז שהתוכנית עלתה לאוויר? מזהים אתכם יותר?
גבריאל: "במושב שני סלב גם ככה. מכירים אותה, היא אחת ומיוחדת". אלון: "אנחנו נהנים מזה, זה מחמיא לנו, מפרגן לנו, ואנחנו לוקחים את זה באהבה ומשתדלים לדבר עם כולם ולהיות נחמדים לכולם".

מה בני הזוג אמרו על ההליכה המשותפת לתוכנית?
"גם עדי וגם רונן מפרגנים ברמות. הם רואים את זה כמו שזה, שזה משהו רגיל למרי וטבעי לגמרי".

מביאים מיליון למושב. שי ושני (צילום: יח"צ)
מביאים מיליון למושב. שי ושני (צילום: יח"צ)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות