fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

66 חודשי מאסר על שוד וגניבת טלפון

בית משפט המחוזי בחיפה גזר היום (שני) 66 חודשי מאסר בפועל על אסלאם רשיד תושב עכו בן 26 , אשר הורשע, על פי הודאתו, בעבירות של שוד, ניסיון שוד, שיבוש מהלכי משפט והפרת הוראה חוקית.

על פי כתב האישום, בו הודה הנאשם במסגרת הסדר טיעון, אשר לא כלל הסכמה לגבי העונש , עולה כי במקרה הראשון ניסה הנאשם לשדוד באלימות טלפון סלולרי מהמתלונן בזמן ששוחח במכשיר ברחוב דרך הארבעה בעכו תוך שהוא מאיים לפגוע בו.

המקרה השני התרחש שלושה ימים בלבד לאחר המקרה הראשון בטיילת בעכו, בסמוך לרחוב ההגנה 30 הבחין הנאשם במתלוננת כשהיא אוחזת בידה במכשיר פלאפון. הנאשם ניגש לעבר המתלוננת, תפס את מכשיר הפלאפון והחל למשוך אותו מידיה בחוזקה.

המתלוננת התנגדה למעשי הנאשם וניסתה למנוע ממנו לגנוב את הפלאפון. הנאשם נאבק עמה ומשך את הפלאפון מידה עד אשר המתלוננת נפלה על הרצפה ונחבלה בידיה, והנאשם נמלט מהמקום עם הפלאפון. במהלך מנוסתו, השליך הנאשם את בגדיו העליונים וזאת בכוונה למנוע או להכשיל הליך שיפוטי בדרך של בהעלמת ראיות.

בית המשפט גזר על הנאשם 54 חודשי מאסר בפועל וכן הפעלת מאסר המותנה בן 12 חודשים ובסך הכול ירצה הנאשם 66 חודשי מאסר פועל , בנוסף 15 חודשי מאסר על תנאי, ופיצוי בסך 4000 שקלים לכל אחד מהמתלוננים. .

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות