fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תעודת B.A הוענקה להוריו של אליאור פרייס שנרצח בפיגוע בבורגס

כמעט שנה אחרי פיגוע התופת בבורגס בו נרצח אליאור פרייס מעכו, הוענקה להוריו תעודת סיום תואר ראשון מטעם המכללה האקדמית גליל מערבי. גם הוריו העניקו מלגה על שמו
קובי ועדנה פרייס
העניקו מלגה מטעמם. קובי ועדנה פרייס הוריו של אליאור ז"ל (צילום: יח"צ, מכללת גליל מערבי)

לטקס הענקת תעודות הצטיינות במכללה האקדמית גליל מערבי היה השנה נופך מרגש במיוחד. בין עשרות הסטודנטים המצטיינים, ובני משפחותיהם, הייתה גם משפחתו של אליאור פרייס ז"ל, שנרצח בחודש יולי האחרון בפיגוע הטרור הרצחני בבורגס שבבולגריה יחד עם חברו מאור הרוש.

קובי ועדנה פרייס
העניקו מלגה מטעמם. קובי ועדנה פרייס הוריו של אליאור ז"ל (צילום: יח"צ, מכללת גליל מערבי)
אליאור פרייס ז"ל (צילום: אושרי כהן)

חייו של אליאור נגדעו כשהיה בסוף שנתו האקדמית השלישית. במהלך הטקס קיבלו הוריו של אליאור את תעודת ה- B.A בשם בנם. משפחתו של אליאור ביקשה להנציח את זכרו באמצעות תרומת מלגת הצטיינות על שמו. "היום בחרנו להנציח את אליאור הסטודנט, שהשכיל בהצלחה מרובה לשלב לימודים ועבודה, שידע לרכוש חברים חדשים, חברים אמיתיים, וליצור קשר מיוחד עם מרציו" סיפר, קובי, אביו, לאליאור הייתה רגישות יוצאת דופן לסובבים אותו. בכל הזדמנות עזר ותרם לכל מי שרק ביקש בין אם למשפחות נזקקים או נוער במצוקה. היום אנו מנציחים את לבו הרחב".

המשפחה בחרה להעניק את המלגה לאפרת כהן. מלבד הצטיינותה האקדמית מהווה אפרת "אחות בוגרת" לילדה מפנימית מנוף ומתנדבת גם בתחומים שונים. כמו אליאור גם היא תושבת עכו וסטודנטית בחוג לכלכלה ומנהל עסקים. בכך עמדה, אפרת, בתנאי הסף אותם קבעה המשפחה לזוכת המלגה בעלת המשמעות הכה סנטימנטלית.

למותו הפתאומי של אליאור החייכני ומלא החיים הייתה השפעה עמוקה ביותר גם על חבריו לכיתה אשר ביקשו לתרום מלגה משלהם ברוח הנתינה האמיתית שאפיינה את חברם לספסל הלימודים. במהלך הטקס העניקה נטלי חיון, כנציגת החברים לכיתה, את המלגה לידי מעיין שלומי המלווה סטודנטים ליקויי למידה ומתנדבת במרכז הצעירים בעכו.

מלגה נוספת בעלת משמעות סימבולית העניקה זו השנה השלישית ברציפות סימה יפרח, אימה של איילה יפרח שנספתה באוטובוס הסוהרים בשריפת הכרמל לפני שנתיים וחצי.  יפרח: "טרם גיוסה לשורות השב"ס, עוד הספיקה איילה לעשות כברת דרך כאשר סיימה את התואר הראשון בהצטיינות מהחוג לקרימינולוגיה, במכללה. תעודת ההצטיינות הסבה לה גאווה גדולה. איילה הרבתה לתרום לקהילה באמצעות סיוע לקשישים והתנדבות במוסדות לאוכלוסייה קשת יום. עבורה זו הייתה הדרך להצטיינות".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות