fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תחל שנה והפסדיה

הפועל עכו פתחה את השנה החדשה בהפסד חוץ לבני סכנין, 2:0 וכבר בשבת הקרובה (שעה 19:00) מצפה לה משוכה גבוהה בדמות הפועל באר שבע ומפגש ראשון מול שוערה לשעבר דודו גורש. גביע המדינה: מעלות עלתה, מכבי עכו הודחה. דור העתיד: למה יש תסיסה גדולה בקבוצת נערים ג' של הפועל עכו?
מתרגש ברמות. דודו גורש מקבל אהבה מאוהדי הפועל עכו (צילום: אדריאן הרבשטיין)
מתרגש ברמות. דודו גורש מקבל אהבה מאוהדי הפועל עכו (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הפועל עכו לא ליקקה דבש ופתחה את השנה החדשה בהפסד חוץ לבני סכנין, 2:0, אחרי ששספגה פעמיים בדקות 31 ו-75. עכו, בניגוד לשני משחקיה הקודמים בהם ניצחה את בני יהודה וכפר סבא, הציגה משחק שבלוני ונטול יצירתיות, אבל לזכותה יאמר כי קופחה פעמיים על ידי השופט שלומי בן אברהם, בשני אירועים שיכלו לשנות את תמונת המשחק.

פעם אחת כשהשופט התעלם מפנדל ברור שהיה על שמוליק מלול ופעם שנייה כששחקן של סכנין פגע ללא כדור בליאור לוי, שוב, ללא תגובת השופט. המאמן ירון הוכנבוים: "שיפוט גרוע ביותר. הגיע לנו פנדל שלא נשרק וכרטיס אדום לשחקן של סכנין שפגע ללא כדור בשחקן שלנו. אם השופט לא היה מתעלם משני האירועים האלה, התוצאה היתה יכולה להיות אחרת. אלה דברים שמכריעים משחקים.

בצד המקצועי, ספגנו פעמיים כי אפשרנו לשחקני סכנין להגיע למצבים". במחזור הקרוב תארח הפועל עכו את הפועל באר שבע (שבת, שעה 19:00) ולראשונה תפגוש את שוערה לשעבר, הסמן והקפטן שלה ב-14 השנים האחרונות, השוער דודו גורש. "יהיה לי מוזר מאוד לשחק נגד הפועל עכו ואני מתרגש ברמות", אמר השבוע גורש למקורביו, "אני 14 שנים רצופות במועדון הזה ויש לי כלפיו רגשות חמים. גם היום, כשאני בקבוצה אחרת, נשארתי אוהד של הפועל עכו".

מתרגש ברמות. דודו גורש מקבל אהבה מאוהדי הפועל עכו  (צילום: אדריאן הרבשטיין)
מתרגש ברמות. דודו גורש מקבל אהבה מאוהדי הפועל עכו (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הפועל עכו תקיים לפני פתיחת המשחק טקס פרידה מגורש ותעניק לו חולצה ממוסגרת עם שמו מתנוסס עליה וזר פרחים ענק. גם האוהדים מתכננים טקס הוקרה מגורש. 1700 כרטיסים הועברו לאוהדי באר שבע ועוד 500 כרטיסים אמורים לעבור אליהם עד סוף השבוע. בעכו מאמינים כי האצטדיון יהיה מלא. שחקני הקבוצה קיבלן השבוע את משכורות חודש אוגוסט, 3 ימים לפני הזמן, במטרה לעודדם לקראת המשחק נגד באר שבע.

החלוץ הארגנטיני פרנקו קלארו (26), ממשיך להתאמן, אך בקבוצה כבר מנסים לארגן תקציב להבאת חלוץ אחר. בעניין הניהולי: המנכ"ל דודו חזן, עזב השבוע באופן רשמי ובמקומו מונה לתפקיד משה זדה, מורה לחינוך גופני מקרית אתא.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות