fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

או שתלמדו עם מורה אחרת או שתעזבו את הקונסרבטוריון

תחליטו: או שתלמדו עם מורה אחרת או שתעזבו את הקונסרבטוריון. מכתב ברוח זו קיבלו הורים לתלמידים בכיתת הכינור ממנהלת אגף החינוך בעיריית עכו. למורה, שחזרה מחופשת מחלה, חיכה מכתב המודיע לה כי עליהלפנות את החדר שבו היא מלמדת
ילדה עם כינור (צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה)

19 הורים לתלמידים בחוג לכלי קשת בקונסרבטוריון העירוני בעכו קיבלו ביום חמישי שעבר מכתב בדואר אקספרס, עליו חתומה מנהלת אגף החינוך אורית אסייג. במכתב נאמר להם, כי החל מ-1 בינואר המורה סופי זנזורי מועברת מתפקידה.

 (צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה)

מן המכתב: "על פי החלטת הנהלה הציבורית של הקונסרבטוריון והפיקוח על לימודי המוזיקה, הגברת סופי זנזורי תועבר מתפקידה כמורה לכינור במבנה הקונסרבטוריון. ניתנת לכם האפשרות להירשם לכיתת כינור בראשות המורה החדשה או להודיע לאלתר על הפסקת לימודי בתכם/בנכם בקונסרבטוריון… אם תרצו להפסיק את לימודי בנכם/ בתכם עליכם למלא במזכירות הקונסרבטוריון הודעה על הפסקת לימודים, שתביא לביטול הוראת הקבע".

השבוע אמרו הורים ל"צפון-1", כי החליטו לא לבטל את הוראת הקבע, כי אם יעשו זאת, המורה זנזורי תאבד את הקביעות בעבודה.  שני הורים הקפיאו את ההרשאה לתשלום, ואילו ההורים האחרים ממשיכים לשלם כדי לא לפגוע בזנזורי. עוד נודע כי ביום רביעי שעבר, כשזנזורי שבה ללמד אחרי חופשת מחלה, חיכה לה מכתב שאומר לה כי עליה לפנות בסוף היום את החדר שבו היא מלמדת.

מעיריית עכו נמסר בתגובה: "מוסד הקונסרבטוריון העירוני בעכו מנוהל יותר מחמישה עשורים למופת וזכה להישגים נאים ביותר בתחום החינוך המוזיקלי. אמות המידה בקונסרבטוריון נקבעות לעולם על ידי הנהלת הקונסרבטוריון ולא על ידי קומץ הורים. כפי שמאות הורים סומכים על שיקול הדעת המקצועי של ההנהלה, כך גם העירייה שלא תיתן ידה לניהול קמפיין מגוחך כנגד מר שמואל כהנא ותו לא".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות