fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלמה פדידה: שוק מסודר ומאורגן יביא קונים מכל האזור

שלמה פדידה, בן 55, נשוי לרפאלה פלוס שלושה ילדים
שלמה פדידה
שלמה פדידה (צילום: יח"צ)
שלמה פדידה
הורדת ארנונה לבעלי עסקים. פדידה (צילום: יח"צ)

מקצוע: איש עסקים, חבר מועצת העיר עכו.

סיעה: להעיר אות העיר

רזומה: חבר מועצה – אופזיצינר מובהק כבר חמש שנים, ואחד מפרנסי העיר החשובים של עכו. לשעבר בעל חברת ציוד והתקנת חשבים

מצע: מצע "להעיר את העיר" הוא מצע שגובש על ידי בעלי מקצוע מתחומים שונים. המצע בכללותו הוא מצע חברתי נטו, כמובן מותאם באופן ישיר לעיר עכו ולצרכיה. איפיון המצע מתבסס על: חינוך, תעסוקה, מגורים, מיגור הפשע, חזות העיר ותיירות; הבאת משאבים לעיר כדי שהעיר תוכל לצמוח ולגדול, השקעה בחינוך, וראייה עסקית רחבה, ואמונה שעיר ללא מיצוי נכסיה, לא תוכל להביא רווחה לתושביה, האמונה והדרך של עיר שמייצרת עסקים ושמכניסה כספים, היא עיר שמוזילה את החיים בעיר.

על העיר: עכו, לפי כל המדדים, נמצאת בשפל. המצב הסוציו-אקנומי נמצא על אשכול 4 שזו הרמה הכי נמוכה שעכו ידעה ובכלל בארצי הרמה הכי נמוכה. בחינוך אנחנו אחרונים בכל הצפון – ילדים נפלטים ממסגרות החינוך. אין תעסוקה, והעיר לא מפתחת מיזמי תעסוקה עירוניים. חסר גוף עסקי גדול בענפי היי-טק או תיירות המרפא.

התיירות בשפל, כי אין מרכז נכון וניהול נכון לתייר, אין שירותים ציבוריים וכשהתייר מגיע מהכניסה המערבית לעיר ערמות של זבל מקבלות את פניו. העיר נראית מוזנחת, והמפגעים בה רבים, למרות כיכר אחת או שתיים שנבנו לפני הבחירות.

הם לא מבינים ששוק מסודר ומאורגן, יביא קונים מכל האזור? יביא פרנסה לתושבים? וזה ממש מכעיס אותי. האם זה נראה הגיוני לקחת כסף על חנייה מאורח שבא לאכול צלחת חומוס ועוד לפני שהתיישב, כבר צריך לשלם חנייה? לצערי הרב, חוסר הפיתוח בבנייה ובעיית המגורים הבריחו אלפים מתושבי עכו לנהריה ולקריות".

הדבר הראשון שאעשה אם וכאשר אבחר: אבטל את החניות והמיסים על הביטחון שחלים על תושבי עכו. אין צורך שהתושב ישלם על כל מקום שהוא חונה, ואין צורך שהוא ישלם על הביטחון האישי שלו, לזה ידאגו המשטרה וכוחות הביטחון. הוא ישלם תשלום שנתי חד פעמי ויחנה חופשי במקומות שמותר.

דבר שני וחשוב מאוד – הורדת הארנונה לבעלי עסקים, אין צורך בגביית ארנונה שמבריחה את מקור הכספים שמוזרם לעיר. אוריד את מחלקת הפיקוח לצורכי העיר ולא לשיטור, יש משטרה בישראל ומפקד התחנה הוא כפוף לרשות".

מילה טובה: אני חושב שרפאל לוזון הוא מועמד ראוי, איש בעל ערכים ומסורת, איש עם כבוד. על יתר המועמדים? הם קיבלו את זמנם להוכיח ונכשלו קשות".

דבר האישה, רפאלה פדידה: "שלמה הוא לוחם מלידה, אחד הדברים שאהבתי בו: שהוא מסמן מטרה הוא מצליח להשיג אותה ובמצוינות. אני לא יודעת אם הרבה יודעים, אך שלמה בתור ילד היה חולה במחלה ואת רוב חייו הצעירים העביר בניתוחים ברגליים, הלך שנים בתור ילד עם ברזלים וקביים ובמקום שאין בו סיכוי הוא הצליח לעלות על כל התחזיות הקודרות, להתגייס לצבא, לשרת את המדינה בהצטיינות, להקים עסק לתפארת ולדאוג לנו, לתא המשפחתי שלו, לרווחה כלכלית, על ידי ניהול וראייה עסקית נכונה. לשלמה יש לב ענק. בתור ילד שגדל בעכו הוא רואה בתושבים משפחה אחת גדולה, ותמיד דלתו פתוחה. הוא בעל נהדר וחבר לחיים, אבא מושלם לילדינו, וברוך השם גם סבא טרי לנכדה מתוקה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות