fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

 רשת מאניה ג'ינס פותחת סניף בקניון עזריאלי עכו

זכיין הרשת טומי פורגטש, איש עסקים מוכר בעכו מסביר כי התמהיל המסחרי שינה את פניו בעכו. "הצעירים בעיר מעדיפים לטייל  יותר בקניון, עבורי זו הגשמת חלום"
טומי פורגטש ורפאל בולניק (צילום: יח"צ)
טומי פורגטש ורפאל בולניק (צילום: יח"צ)

מותג  אופנת הגברים MANIA (מאניה) ג'ינס, פותח סניף בקניון עזריאלי עכו  בהשקעה של מאות אלפי שקלים.  עזריאלי עכו יהיה הסניף ה-45 של הרשת והשני בעכו. סניף מאניה  בעזריאלי עכו ישתרע על פני 100 מ"ר וייפתח במקום רשת הנעליים קליגולה.

 זכיין הרשת הינו איש העסקים טומי פורגטש, תושב עכו, בן 38.  פורגטש מוכר בעכו, בשל ניסיונו הרב  ומחזיק בשלושה זיכיונות של הרשת. יצוין כי  הסניף שייפתח בעזריאלי עכו  יהיה חנות קונספט של רשת מאניה, זה לראשונה בעיר

עבור פורגטש זו התגשמות של חלום בדרך לעוד יעדים עסקיים שהוא מתכנן בקרוב. לדבריו סניף עזריאלי עכו  הולך להיות טרנדי ומוביל את כל מגמות האופנה לקיץ 2016.

פורגטש מסביר: "הקהל בעכו והסביבה מאמין במותג מאניה, לאורך כל השנים עוד לפני פריצת הדרך של הרשת בארץ.  בזכות תודעת השירות הרחבה שלנו,  מאניה זה שם דבר בעכו, והשם הולך לפנינו.  זכינו לפתוח סניף בקניוני עזריאלי ולעמוד בשורה אחת עם כל רשתות האופנה המצליחות ביותר בשוק הישראלי, זה בהחלט  הישג עבורי".

טומי פורגטש ורפאל בולניק (צילום: יח"צ)
טומי פורגטש ורפאל בולניק (צילום: יח"צ)

עוד מוסיף פורגטש: "התמהיל המסחרי השתנה בשנים האחרונות מאז כניסת עזריאלי לעכו. הצעירים, מעדיפים לבלות  ולטייל בקניונים, אני מאמין שהסניף החדש ימשוך קהל יעד אחר מכל הגליל המערבי. אנו שומרים על רמת מחירים המותאמת לקהל היעד והלקוחות נהנים ממותג לאורך זמן".

 קניון עזריאלי עכו  חוגג השנה חמש שנים של עשייה. בקניון עזריאלי פועלות  יותר מ-40  רשתות בתחומים: אופנה, הנעלה, קוסמטיקה ויופי, תיקים ואקססוריז, בית, מתנות ופנאי, מסעדות, בתי קפה ועוד.

מנכ"ל הקניון רפאל בולניק  הוסיף: "יותר לקוחות עכו והסביבה בוחרים להגיע למקום שהכי קרוב אליהם ולחויות קניה איכותית ונעימה תמהיל הקניון בתחום האופנה נותן פתרונות לכל הקהלים.  אני שמח שרשת האופנה הכי מחוזרת בארץ "מאניה" בוחרת לפתוח סניף בקניון בקניון ולתת מענה בתחום אופנה אורבנית טרנדית  נמשיך לעשות הכל על מנת לתת ללקוחותינו את המקום הכי נעים לקנות בו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות