fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רב ניצב דנינו בעכו: "בראייה שלי פיצוץ בלב העיר זה כמו טרור"

מפכ"ל המשטרה סייר הבוקר בעכו התייחס לגל החיסולים. "אני חושב שיש הרבה דברים מאד דומים בין הפיצוצים הפליליים, לאלו שעל רקע לאומני. המשטרה נושאת באחריות להילחם בתופעה ועל זה אין ויכוח"
רב ניצב יוחנן דנינו בעכו
רב ניצב יוחנן דנינו בעכו (צילום: אדריאן הרבשטיין)

מפכ"ל המשטרה רב ניצב יוחנן דנינו הגיע הבוקר לתחנת ממשטרת עכו, לסיור מתוכנן שנקבע מראש בסגרת מסע "דרך מפנה" לשנת 2014.  ההודעה לתקשורת יצאה אמש לאחר חיסול עבריין בכיר במרכז הארץ. דנינו התייחס לגל החיסולים שפוקד את המדינה ומסכן אזרחים חפים משפע.

"יש לנו סדרה של אירועים מעת לעת וזה תופס את העין הציבורית.  האירועים מהסוג הזה הם חמורים בכל קנה מידה.  בראייה שלי פיצוץ בלב העיר פוגע קשה בתחושת הביטחון.  זמינות המטענים רחבה מאד וקשה להתשלט על הסוגייה הזאת בצורה הרמטית וגורפת.  עבריינים וארגוני הפשיעה למדו שהסיכון בלהניח מטען הוא יותר נמוך, כדי לנסות לחסל . אם פעם היו משתמשים בעיקר בירי, אנו עדים כי יותר ויותר עוברים למטענים. יש בזה פחות סיכון מבחינת מניח המטען, ויש סיכון פחות לתפוס אותם ושהמטען מתפוצץ הוא לא נתפס שם.  לכן אנו רואים את התופעה מתרחבת.

רב ניצב יוחנן דנינו בעכו
רב ניצב יוחנן דנינו בעכו (צילום: אדריאן הרבשטיין)

עוד הסביר דנינו: "אני התייחסתי לטובת המטענים שמתפוצצים בלב העיר כטרור לכל דבר ועניין. אני חושב שיש הרבה דברים מאד דומים בין הפיצוצים הפליליים, לאלו שעל רקע לאומני. המשטרה נושאת באחריות להילחם בתופעה ועל זה אין ויכוח.  אני חושב שנכון נעשה שנתייחס לזה כבעיה לאומית. הבעיה זה לא רק המשטרה, אלא גם זמינות המטענים שמקורם מצה"ל.  

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות