fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש עיריית נצרת עילית: ”כואב לי לראות את לנקרי במצב הזה"

ראש עיריית נצרת עילית שמעון גפסו ביקר את ראש עיריית עכו שמעון לנקרי, ביום שלישי השבוע בבית חולים נהריה יחד עם רעייתו. בסיום הפגישה אמר: "גם לתקשורת יש חלק במה שקרה. הם מתירים את דמנו. מציירים אותנו כמושחתים, שוכחים שבסופו של דבר אנחנו גם בני אדם עם משפחות". ביום ראשון ישבתו הרשויות המקומיות בעקבות הירי בלנקרי בהוראת השלטון המקומי.
שולח ברכות חמות. שמעון לנקרי ומנהל בית החולים ד"ר מסעד ברהום (צילום: חגי אהרון)

ראש עיריית נצרת עילית שמעון גפסו ביקר ביום שלישי השבוע את ראש עיריית עכו שמעון לנקרי בבית החולים נהריה. לנקרי נמצא ביומיים האחרונים בבית החולים לצורך בדיקות מקיפות. אתמול (רביעי) נשאר למשך הלילה להמשך סדרת בדיקות. לנקרי צפוי להשתחרר היום (חמישי). סדרת הבדיקות של לנקרי נקבעה מראש, לאחר שנורה לפני שבועיים מטווח אפס במכוניתו סמוך לצומת מכר. לנקרי סובל מפגיעה בחזה לאחר שקליע חדר לגופו ויצא דרך בית השחי.

שמעון גבסו
מציירים אותנו כמושחתים. גפסו (צילום: אדריאן הרבשטיין)

גפסו ביקר את לנקרי בבית חולים יחד עם רעייתו. בסיום הפגישה אמר: "גם לתקשורת יש חלק במה שקרה. הם מתירים את דמנו. התקשורת בישראל מציגה ראשי ערים כגנבים ופושעים. מציירים אותנו כמושחתים, שמותר לפגוע בנו, שוכחים שבסופו של דבר אנחנו גם בני אדם עם משפחות".
גפסו הוסיף: "כאב לי לראות אותו ככה, הוא חבר טוב שלי, בחור טוב, הבעיה היחידה שלו היא שהוא שירת בגולני ולא כמוני בצנחנים… מאמין שייצא מזה בריא ומחוזק".

מבית החולים נהריה נמסר: "בהמשך לאירוע שעבר ראש העיר שמעון לנקרי, הוא זומן להמשך בדיקות במועד מוסכם בסיומן צפוי לחזור לביתו".

בעקבות ניסיון החיסול: הרשויות המקומיות ישבתו
ביום ראשון, ה-7 באפריל ישבתו הרשויות המקומיות, ובכללן עיריית עכו למשך שעתיים בין 12:00-10:00, זאת בעקבות אירוע הירי בלנקרי. על פי החלטת מרכז השלטון המקומי, בשעות אלה לא יינתנו שירותים או מענה לאזרחים.

שותפה לכתיבה: רותם כבסה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות