fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבלו את ראש עיריית עכו תום מלמד

בעכו ממשיכים במסורת הנפלאה וקיימו היום, יום חילופי שלטון עם בני הנוער
ראש עיר ליום אחד. תום מלמד ושמעון לנקרי (צילום: דוברות עיריית עכו)

מועצת הנוער העירונית עכו קיימה היום (שני ) יום חילופי שלטון בעיריית עכו. מדובר במיזם חינוכי שהפך למסורת ומתקיים מידי שנה. במסגרת המיזם החליפו בני הנוער את בעלי התפקידים השונים בעירייה ולמדו על אופי עבודתם ותהליך קבלת ההחלטות בעירייה.

ראש עיר ליום אחד. תום מלמד ושמעון לנקרי (צילום: דוברות עיריית עכו)

יום חילופי השלטון נפתח בכינוס בני הנוער באולם מליאת מועצת העיר במעמד ראש עיריית עכו שמעון לנקרי ובהשתתפות מנכ"ל רשת המתנ"סים בעיר יוסי כהן ובעלי התפקידים בעירייה. את לנקרי החליף יו"ר מועצת הנוער העירונית תום מלמד.

את יום חילופי השלטון פתח יו"ר מועצת הנוער העירונית תום מלמד אשר הודה לעירייה על מתן האפשרות לבני הנוער ללמוד מהנהגת העיר על עבודת העירייה והעשייה לרווחת התושבים.  לנקרי בירך את בני הנוער ואמר כי העבודה החינוכית- חברתית וערכית היא החשובה ביותר.

"אנו מודעים לצורכי בני הנוער בעיר, מעודדים יוזמות ופעילות חברתית למען הנוער ומייחלים לחברה ישראלית טובה וערכית יותר", אמר לנקרי, ואיחל לבני הנוער "להיות אלה המושכים את העגלה החברתית".

מועצת הנוער העירונית עכו היא גוף המייצג את בני הנוער בעיר ופועלת לקידום פרויקטים למען הנוער. השנה הצטרפו למועצת הנוער העירונית גם נציגים מהמגזר הערבי.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות