fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבוצה בהמתנה

. המאמן שלומי דורה

בעוד כל קבוצות ליגת העל מחתימות שחקנים ונמצאות בשיא ההכנות לעונה הבאה, בהפועל עכו שורר קיפאון. חברי העמותה נתבקשו להמתין מעט, מאחר ובעיריית עכו טרם אמרו נואש במציאת רוכש לקבוצה. היו"ר דודי רוזנפלד, יחד עם חבר העמותה אודי עיאש וחבר ההנהלה חיים פרבוז'ניק, ממשיכים בהתנהלות שקטה והצעד הראשון שביצעו היה החתמת המאמן שלומי דורה, שהעלה את עכו לליגת העל, לעונה נוספת.

דורה משוחח עם שחקנים, ומחלקם אף ביקש להמתין כמה ימים עד להתבהרות המצב, אולם אחרים אינם מחכים.

מגיע לו להמשיך. המאמן שלומי דורה
מגיע לו להמשיך. המאמן שלומי דורה

כך למשל, אחרי עזיבתו של מלך שערי הקבוצה בעונה שחלפה, עידו אקסברד להפועל ת"א, גם הקשר ציון צמח, עזב וחתם בבית"ר ירושלים. השוער ירדן קרישטול, עזב גם הוא וסיכם בעירוני אשדוד.

מנכ"ל הקבוצה בשנתיים האחרונות רפי סולטן, הגיש השבוע באופן רשמי את התפטרותו, עקב סיבות אישיות.

"היו לי שנים נהדרות בהפועל עכו", סיכם סולטן, "נתתי את כל כולי למען הצלחת הקבוצה ונהניתי מכל רגע. אני מאחל בהצלחה לקבוצה, לחברי העמותה ולאוהדים. תמיד אשאר אוהד נאמן של הפועל עכו ואמשיך להגיע למשחקים, לתמוך ולעודד. אלא שהפעם, אעשה את זה מהיציע".

שילמה ולא דיווחה: עכו עשויה לעמוד לדין

הקבוצה תעמוד לדין בגין עבירה על תקנון הבקרה התקציבית, לאחר שלא דיווחה על כך ששילמה למאמן שלומי דורה, שכר דירה בסך 5950 שקלים בחודש. דורה, שהשתכר בעונה שחלפה כ-17 אלף שקלים בחודש, קיבל מהקבוצה מה שהוגדר כהלוואה של 5950 שקלים לחודש עבור תשלום שכר דירה, שאמורה להתקזז בסיום העונה עם מענק העלייה, שמסתכם ב-100 אלף שקלים.

דורה: "מה זה משנה אם הכסף הולך לבעלי הדירה המושכרת או אליי? אם לא היינו עולים, הייתי מחזיר את הכסף".

חוזר ליציע. סולטן (במרכז) עם ראש העירייה לנקרי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
חוזר ליציע. סולטן (במרכז) עם ראש העירייה לנקרי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

יו"ר הקבוצה דודי רוזנפלד: "אנחנו מועדון מסודר שמתנהל כמו שצריך, ואין פה שום קומבינה. ההלוואה מופיעה אצלנו ברשומות של הנהלת חשבונות ושולם עליה מס, על פי חוק. התשלומים עבור שכר הדירות, כולל של השחקנים הזרים, דווחו בהוצאות הכלליות ולא ידעתי שצריך לדווח עליהם גם לבקרה התקציבית. מדובר בטעות שנעשתה בתום לב".

חרזי ניצח את אוזן

אלון חרזי, מאמנה לשעבר של הפועל עכו, יזכה לפיצוי של 15 אלף שקלים מהאוהד סמי אוזן, בעקבות פוסט שכתב נגדו ובגין פגיעה בשמו הטוב. בנוסף, יפרסם אוזן מכתב התנצלות. מדובר בהסכם פשרה שהושג בין השניים, אותו קיבל בית משפט השלום בחיפה.

חרזי: "אין בי שום שמחה לאיד. אנשים צריכים לדעת שכל פרסום שחורג מביקורת מקצועית ומכוון לפגיעה אישית, עלול לשלם את המחיר". אוזן: "אלון תבע אותי על 130 אלף שקלים ובסוף הסכים להתפשר. לא רציתי להיגרר להליך משפטי ארוך ולכן הסכמתי לפשרה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות