fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

על מה דיברו ארדואן ולנקרי בפייסבוק?

רשת הפייסבוק סוערת וגועשת בעקבות הקפיצה המדהימה שעשה העמוד של ראש עיריית עכו: מ-1400 לייקים לכ-12 אלף. שיא השיאים: שיחה מפוברקת עם ראש ממשלת תורכיה. מי אמר שמשעמם?
שמעון לנקרי
שמעון לנקרי (צילום: אושרי כהן)
העמוד של לנקרי והלייקים מתורכיה
העמוד של לנקרי והלייקים מתורכיה

על קוצו של לייק. רשת הפייסבוק סערה השבוע לאחר שעמוד הפייסבוק הרשמי של ראש עיריית עכו שמעון לנקרי צבר, בפתאומיות, יותר מ-10,000 לייקים ומספר החברים עלה מ-1400 ל-12 אלף.

קמפיין נגטיבי בעקבות הלייקים של לנקרי
קמפיין נגטיבי בעקבות הלייקים של לנקרי

לנקרי לא נחשב לאיש פייסבוק. הוא כמעט שאינו מעלה פוסטים, והעמוד שלו יחסית חדש. לאחרונה ניסו להתגרות בו בפורומים שונים _ איך זה שראש עירייה מכהן זוכה לכמות כה דלה של לייקים. ייתכן שההתגרות הזו, דרבנה מישהו לסייע לו.

בירור קצר, על הקלקה על לשונית "מספר החברים בעמוד", העלה שרוב הלייקים הם דווקא של תושבי איסטנבול, בתורכיה. במטה לנקרי מכחישים כל קשר לעניין וטוענים כי הגישו תלונה במשטרה בנושא. ברשת החברתית, לעומת זאת, העניינים סוערים. מישהו אף הגדיל לעשות ובהלצה גמורה פברק שיחת פייסבוק בין ראש ממשלת תורכיה ארדואן לבין לנקרי. נושא

"השיחה": רכישת לייקים

"צפון-1" בדק כמה לייקים יש לראשי הערים בצפון. שלמה בוחבוט: 22,315  לייקים, סיון יחיאלי; 1796 לייקים, ז'קי סבג; 330, גבי נעמן; 133 לייקים.

יועץ התקשורת של לנקרי, עופר עמר, מסר בתגובה: "הפוסל במומו פוסל. את הבחירות יכריעו אך ורק תושבי עכו ולא ניסיונות מבישים של גורמים אינטרסנטיים לבצע כל מיני תרגילים ברשת הפייסבוק. מטה לנקרי הגיש תלונה בנושא, ובוודאי שלנקרי אינו עוסק בלייקים שאינם מביאים אף בוחר לקלפי. לצערנו הרב, יש כאלה שכל מעייניהם נתונים בהכפשות, השמצות וקלקולים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות