fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

על חוף הים בעכו: פרויקט מגורים גדול ויוקרתי

פרויקט 'מנרב על הים' שיוקם במרחק מטרים ספורים מחוף ארגמן, צפוי לכלול 6 מגדלים מפוארים שיכללו דירות גן ופנטהאוזים. המיקום יאפשר הטבת מס של 11 אחוז
פרויקט המגורים מנרב על הים בעכו (הדמיה: וויופוינט)
פרויקט המגורים מנרב על הים בעכו (הדמיה: וויופוינט)

חברת מנרב מעמיקה ומרחיבה את פעילותה בצפון הארץ ולאחר שהחלה בעבודות ההקמה של פרויקט היוקרה "מנרב בשמורה" בסביוני דניה בחיפה, שיכלול שני מגדלי יוקרה כ-156 יח"ד, החברה תחל בקרוב בשיווק פרויקט המגורים היוקרתי "מנרב על הים" בעכו במרחק מטרים ספורים מחוף ארגמן ובסמוך לכביש עוקף קריות, שיציב לדברי סמנכ"ל השיווק בחברת מנרב אבי ביתן, סטנדרטים חדשים של איכות חיים, בקרבה מרבית לקו המים, מעטפת מגורים חדשנית בסטנדרט בנייה חסר פשרות, תכנון לפרטי פרטים ועיצוב ייחודי.

ב"מנרב על הים", 6 מגדלים מפוארים, כל אחד מהם בן 14 קומות, 67 יחידות דיור, והוא יציע דירות בנות 3,4,5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים מפוארים במרחק נגיעה מחוף הים עם נוף פתוח  בריוויירה החדשה של הגליל המערבי.

פרויקט המגורים מנרב על הים בעכו (הדמיה: וויופוינט)
פרויקט המגורים מנרב על הים בעכו (הדמיה: וויופוינט)

מחירי הדירות, החל מ- 950,000 שקלים לדירת 3 חדרים ניתן יהיה ליהנות מאיכות חיים מושלמת ובזכות מיקומו של הפרויקט, ניתן יהיה ליהנות מהטבת מס. (החזר מס הכנסה) בשיעור של 11 אחוז.

לדברי סמנכ"ל השיווק בחברת מנרב אבי ביתן, "פרויקט היוקרה מנרב על הים בעכו, יהיה מוביל בכל הקשור לתפיסה חדשנית של מגורים המעניקה לדיירים איכות חיים גבוהה, לובי מפואר עם פינות ישיבה בכל אחד מהמגדלים, חניות מקורות בחניון תת קרקעי ועוד. הפרויקט ישווק גם לחברי גרעין אומץ בעכו ובני משפחתם, צעירים דתיים לאומיים וחברת מנרב אף תסייע לגרעין אומץ בפעילויותיו הציבוריות והפילנטרופיות למען ולטובת תושבי עכו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות