fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכו תקבל פרס על השקעתה והישגיה בתחום התרבות

השרה לימור לבנת תעניק היום (שלישי) לראש עיריית עכו שמעון לנקרי פרס כספי בשווי 75 אלף שקלים
ראש עיריית עכו שמעון לנקרי
שמעון לנקרי (צילום: דובר עיריית עכו)

שרת התרבות והספורט לימור לבנת, תעניק היום (שלישי) במרכז "נא לגעת" ביפו, לראש עיריית עכו שמעון לנקרי, את פרס התרבות הארצי על הישגי העיר והשקעתה בתרבות. מדובר בפרס כספי בשווי 75 אלף שקל. ההחלטה על מתן הפרס לעיר עכו התקבלה על ידי ועדה ציבורית.

הפרס  הוא פרי יוזמתה של השרה, כאשר בשנת 2011 החליטה להעניק פרס לרשויות מקומיות על מנת לעודד אותן לקדם ולטפח פעילות מגוונת וענפה בתחומי התרבות והספורט לרווחת התושבים. זוהי השנה השלישית ברציפות שבה מוענק הפרס היוקרתי בשווי כולל של כ – 1.1 מיליון שקלים.

שרת התרבות והספורט לימור לבנת: "אני מברכת את עכו על זכייתה בפרס. אני שמחה, שפרס זה, אותו יזמתי, הפך למפעל חשוב המעודד רשויות מקומיות לפתח ולקדם באופן מרשים את תחום התרבות בתחומן ובכך להשפיע ולשפר את תרבות הפנאי של התושבים ואיכות חייהם".

ראש העיר עכו שמעון לנקרי אמר, כי הוא גאה על כך שהעיר עכו נבחרה לקבל את הפרס. "פרס התרבות הארצי מצטרף לפרס החינוך המחוזי שבו זכתה העיר עכו, וזוהי ההוכחה שאנו משקיעים בחינוך ובתרבות ועתה קוצרים את הפירות. גם בשנה הבאה אנו נשקיע משאבים רבים בתחומים אלו, כמו גם בתחומים אחרים לרווחת תושבי העיר עכו", הוסיף לנקרי.

ראש עיריית עכו שמעון לנקרי
שמעון לנקרי (צילום: דובר עיריית עכו)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות