fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכו: קבוצת רוכשים דתית וחילונית מתגבשת בשכונת צפון הכרם

חברה המתמחה בניהול קבוצות רכישה מציעה לרכוש דירות בסכום של 675 אלף שקלים
לב עכו תצלום אוויר
לב עכו תצלום אוויר

 

מתגבשת קבוצת רוכשים בציבור החילוני והדתי בעכו. מחירי הנדל"ן המאמירים באזור המרכז יחד עם מחסור בקרקעות מביא את משקיעי הנדל"ן ומשפרי הדיר לתור אחר ערים חדשות. עכו נמצאת בתנופת פיתוח ועליית המחירים בשוק הנדל"ן נמדדת בקצב עלייה של 10-20 אחוז. שכונת צפון הכרם, נמצאת בקצה הצפוני של העיר ונחשבת לשכונה האיכותית

חברת אילה אגמ עוסקת בגיבוש קבוצות רכישה מדווחת כי קבוצת רוכשים מתגבשת לרכישת בתים בבנייה רוויה בפרויקט של 107 יחידות דיור בחמישה בניינים. ארבעה בניינים בני שש קומות ועוד בניין מדורג בן שתי קומות. החברה מסרה כי ההרשמה עומדת על 60 אחוז של רוכשים מהדירות מהציבור הדתי והחילוני.

בפרויקט מוצעים דירות החל משלושה חדרים ועד פנטהאוז עם שישה חדרים. הדירות משתרעות על פני 81 מ"ר פלוס 12 מ"ר מרפסת במחיר של 675 אלף שקלים. מחיר דירת ארבעה חדרים עומד על 775 אלף שקלים ופנטהאוז כ-120 מ"ר פלוס מרפסת יימכר ב-895 אלף שקלים.

החברה אף ניהלה את בניית השכונה הצבאית בעכו ואת פרויקט המגורים עבור עמותת עכו/גרעין תורני מעל 250 יחידות דיור שנמצא כרגע בשלבי בניה מתקדמים.

 

 

לב עכו תצלום אוויר

לב עכו תצלום אוויר

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות