fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכו עילית: 0:3 חלק להפועל עזריאלי עכו על נצרת עילית

איציק טוויזר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הפועל עכו חזרה למקום השני בטבלה אחרי ניצחון חוץ חלק על הפועל נצרת עילית, 0:3. המשחק נחלק לשתי מחציות שונות. בראשונה, עכו שלטה במגרש, שטפה את כר הדשא והבקיעה 3 שערים מהירים שהכריעו את המערכה. על המחצית השנייה אין מה להרחיב. עכו הורידה הילוך ורק חיכתה לשריקת הסיום. השער הראשון הגיע כבר בדקה ה-3: ציון צמח הגביה כדור חופשי ארוך לעומק הרחבה והבלם דימטרי ריזוק, הסתנן בין שחקני ההגנה המקומית ומקרוב דחק ברגלו פנימה, 0:1 לעכו. דקה 7: שוב צמח על תקן מבשל וריזוק כובש. הפעם, ההגבהה היתה מימין, וריזוק נגח מדויק לרשת, 0:2. בדקה ה-25 עכו סגרה עניין. עידו אקסברד השתלט על כדור, שעט קדימה, ניער מעליו את הגנת נצרת עילית ומול השוער הקפיץ את הכדור בקשת לרשת, 0:3.

החלוץ עידו אקסברד: "פתחנו את המשחק בצורה מצוינת והכרענו אותו כבר בהתחלה. אין לי הסבר מה קרה לנו במחצית השנייה, אבל נצטרך לתת על כך את הדעת. כולם יודעים מה המטרה שלנו העונה ואני שמח שבינתיים אנחנו מתברגים בצמרת. הכוח שלנו כקבוצה הוא בסגל השחקנים ובעובדה שכל שחקן שעולה לשחק נותן במגרש את כל מה שיש לו. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה ולהתרכז במטרה של עליית ליגה".

המאמן שלומי דורה, שהורחק במשחק נגד הפועל רמת גן, ישב ביציע ומי שניהל את המשחק מהקווים היה עוזרו איציק טוויזר.

twizer
ניהול משחק מוצלח. עוזר המאמן איציק טוויזר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

"בתחילת העונה אמרתי שנהיה הקבוצה הכי פורייה בליגה ואנחנו בהחלט בכיוון הזה", סיכם טוויזר, "מה שחשוב הוא שניצחנו, אבל נצטרך לתת את הדעת מה קורה לנו אחרי שאנחנו מכריעים משחקים. לא יכול להיות שביתרון 0:3, נעצור. בהפסקה אמרתי לשחקנים שלא יורידו הילוך וימשיכו בקו התקפי. לצערי, זה לא עזר וגם החילופים שעשינו לא הביאו לכיבוש שערים נוספים".

במחזור הקרוב תצא עכו למשחק חוץ נגד הפועל ירושלים.

טוויזר: "משחק חוץ קשה, אבל בליגה הזאת אין קיצורי דרך. אם אנחנו רוצים לעמוד במטרה שהצבנו לעצמנו, אנחנו צריכים לנצח".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות