fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכו: הארנונה למגורים לא תעלה

מליאת מועצת העיר אישרה את הצעתו של ראש העיר שמעון לנקרי שלא להעלות את תעריפי הארנונה למגורים בשנת 2016. בכך למעשה לא יועלה גם עדכון הארנונה בשיעור של 1.27 אחוז כפי שמאפשר משרד הפנים
שמעון לנקרי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
נדרוש את העתקת המפעל. שמעון לנקרי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

"כפי שהתחייבתי לפני כמה חודשים במועצת העיר", אמר ראש העיר שמעון לנקרי, "אנו לא נעלה את מחירי הארנונה בעיר למגורים". בעירייה אומרים כי היא הרשות המקומית הראשונה שמחליטה שלא להעלות את הארנונה למגורים לתושבי העיר בשנה הבאה.

במהלך דיון במועצת העיר לאישור צו הארנונה לשנת 2016 הוחלט גם שחיוב הארנונה בגין חניונים מקורים בבניינים משותפים יהיה לפי מחיר מינימום של 18 שקלים למטר ולא בשיעור גבוה, כפי שחוייב עד כה. צו הארנונה החדש ייכנס לתוקף ב-1.1.2016 בכפוף לאישור משרד הפנים.

אצלנו הארנונה לא תעלה. שמעון לנקרי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
אצלנו הארנונה לא תעלה. שמעון לנקרי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

באשר לשטחים המשותפים אמר ראש העיר עכו שמעון לנקרי כי העירייה תפעל בהתאם להחלטת משרד הפנים ותשמח לבטל את החיובים בגין שטחים אלה. "אנו תלויים במשרד הפנים ונפעל מול השר כדי לתקן את החוק שעל פיו מחוייבים שטחים אלה", הוסיף לנקרי.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות