fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אצן מעכו רץ 100 ק"מ למען ילדים

לנקרי, הררי וסולומון (צילום: יח"צ)
לנקרי, הררי וסולומון (צילום: יח"צ)

איש הברזל ורץ המרתונים, טירן הררי מעכו סיים את ריצת ה-100 ק"מ שלו במסגרת פרויקט ייחודי למען ילדים עם צרכים מיוחדים. אירוע הסיום נערך בפארק האתגרי בעכו במעמד ראש העירייה שמעון לנקרי, מנכ"ל העירייה אוהד שגב, מנהלת רשות הספורט העירונית, רעות סולומון שליוותה את הפרויקט, מנהל רשת המתנ"סים בעיר, יורם פוסקלינסקי, מפקד תחנת עכו, סנ"צ קובי קרני ובהשתתפות תלמידים מבתי הספר לחינוך מיוחד אייל וניצנים.

 

לנקרי, הררי וסולומון (צילום: יח"צ)
לנקרי, הררי וסולומון (צילום: יח"צ)


לנקרי  הודה להררי על שרתם את כל הגורמים העירוניים לפרויקט אישי וייחודי להעלאת המודעות לילדים עם צרכים מיוחדים.  בתום הטקס החגיגי נערכה תצוגת תכלית של כוחות ההצלה ונערך הפנינג ענק במתקני הפארק האתגרי. את הריצה החל אתמול הררי מבית שאן לעכו כשהוא מלווה בצוות חברים לאורך כל הריצה. בקטע הסיום בעכו שארך כ-9 ק"מ הצטרפו אליו חלק מתושבי העיר ומבני המשפחה.
הררי, שוטר בתפקידו, חובב ספורט מושבע ורץ מרתונים ותיק התקבל בכניסה לפארק האתגרי בחגיגיות ובהתרגשות רבה על ידי התלמידים, בני המשפחה ואורחים רבים שחיכו בקוצר רוח לקבל את פניו.
"אני מקווה שהמעט שעשיתי יעלה את המודעות למען ילדים עם צרכים מיוחדים", אמר הררי בתום הריצה, " והאנשים יבינו שילדים אלה הם לא שונים, הם בדיוק כמונו ומגיע להם יחס שווה". הררי הודה למשפחתו המלווה אותו לכל אורך הדרך, לרשות המקומית, למתנ"ס ולתמידי בית הספר, שאפשרו לו כלשונו לקיים אירוע מיוחד זה למענם.

כעת שוקד הררי, להשתתף במרתון ברלין בגרמניה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות