fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עונת הישרדות חמש מתחילה

הפועל עכו תפתח בסוף השבוע את משחקי הפלייאוף התחתון במשחק בית נגד הפועל רעננה. עוזר המאמן איציק טוויזר: "הגענו לזמן האמת. אסור לנו לפשל"
מאמן הפועל עכו יובל נעים
יסתדר עם חרזי? נעים (צילום: אדריאן הרבשטיין)

שקט, מתחילים
7 משחקים. זה מה שמפריד בין הפועל עכו לעונה השישית שלה בליגת העל. עקב הפגרה הכפויה, הצוות המקצועי של הקבוצה העניק לשחקנים בסוף השבוע מנוחה והחל מיום ראשון התחדשו האימונים ונפתחו ההכנות לקראת משחקי הפלייאוף התחתון. מלבד הבלם מושיקו מישאלוף, שסובל מפציעה, כל שחקני הסגל כשירים. עוזר המאמן איציק טוויזר: "נצטרך להגיע לסדרת משחקי הפלייאוף התחתון בשיא הדריכות והריכוז, כי לכל משחק ולכל תוצאה תהיה השפעה על ההמשך".

להפועל עכו יש יתרון של 7 נקודות מהקו האדום. זה לא אמור להספיק?
"היתרון קצת מטעה, כי בכל הפסד שלנו, חלילה, הפער יכול להצטמצם והלחץ רק ילך ויגבר ואז לך תדע איך השחקנים יתפקדו. מאחר וההתמודדויות הן בין כל קבוצות הפלייאוף התחתון, המטרה הראשונית שלנו היא לא להפסיד. כל נקודה חשובה. השאיפה כמובן היא לצבור מספיק נקודות שיבטיחו לנו את ההישארות ולסיים את הסיפור כמה שיותר מוקדם. אחרי עונה מאוד מתוחה, היינו רוצים גם ליהנות קצת ולבוא למשחקים בראש שקט. זו תהיה גם הזדמנות לתת קרדיט לשחקנים שלא הרבו לשחק במהלך השנה ולהתחיל לבסס את התשתית לעונה הבאה".

הלחץ לקראת משחקי הפלייאוף התחתון כבר מורגש?
"אשקר לך אם לא, אבל ככה זה אצל כל הקבוצות. שתבין, זו מלחמת הישרדות על מקום בליגת העל. אני חושב שבזכות יתרון 7 הנקודות שיש לנו, מדובר בעיקר במתח חיובי. בגלל הפגרה נתנו לשחקנים כמה ימי מנוחה וגם הפחתנו קצת מהעומס באימונים. השבוע, לקראת חידוש המשחקים שוב הגברנו מעט את הקצב, ובסך הכל ישנה בקבוצה אווירה טובה ומלחמה בריאה על ההרכב".

מה צריך לעשות כדי שהתסריטים משנים קודמות, בו הבטחתם את ההישארות רק במחזור האחרון, לא יחזור על עצמו שוב?
"אנחנו מדברים עם השחקנים הרבה על מחויבות. מבחינת יכולת, כל אחד נותן במגרש מה שהוא יכול ויודע, אבל האקס פקטור הוא בנחישות וברוח הלחימה. כולם במועדון מבינים את חשיבות הרגע ושהגיע זמן האמת".

חווה מרגשת. הפועל עכו נפרדת מעזרא גורש (צילום: יגאל סויסה)

מתחילים בבית ומסיימים בבית
בזכות מיקומה של הפועל עכו במקום העשירי בתום העונה הסדירה, היא תזכה לארח 4 משחקי בית, מבין 7 משחקי הפלייאוף התחתון. הקבוצה תפתח כאמור במשחק בית נגד הפועל רעננה (שבת, 18:00). לאחר מכן תצא עכו למשחק חוץ נגד מכבי פ"ת. במחזור השלישי תארח עכו את בני יהודה ת"א, במחזור הרביעי תצא למשחק חוץ באשדוד, במחזור החמישי תגיע לעכו הפועל חיפה, במחזור השישי מצפה לעכו משחק חוץ בטדי נגד בית"ר ירושלים והעונה תסתיים במשחק בית נגד עירוני רמת השרון.

נפרדנו כך
הקבוצה, על שלל שחקניה ואנשי הצוות המקצועי והניהולי, קיימה השבוע טקס פרידה רשמי ממנכ"ל הקבוצה הפורש עזרא גורש. האירוע נערך בחצר ביתו של חבר העמותה יגאל סויסה וכלל נאומים, ברכות, תשורות וארוחת בשרים על האש. במהלך המפגש זכה גורש לקבל מהאגודה ספר ובתוכו הקדשות מהשחקנים ומהצוות, מגן הוקרה וכן חולצה מקורית של הפועל עכו ועליה חתימות השחקנים. גורש, שהיה נרגש, הודה לכולם על המחווה והבטיח להמשיך להיות אוהד נאמן של הקבוצה.

ליגת העל – פלייאוף תחתון (מחזור 26)

7. מ. ס. אשדוד – 31 נק'

8. הפועל חיפה – 31 נק'

9. בית"ר ירושלים – 30 נק'

10. הפועל עכו – 27 נק'

11. הפועל רעננה – 26 נק'

12. מכבי פ"ת – 23 נק',

13. בני יהודה ת"א – 20 נק'

14. עירוני רמת השרון – 20 נק'

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות