fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עוד תהיה לנו כאן אירופה

בשנה הקרובה יעבור קניון עכו מתיחת פנים והקמת בניין של שלוש קומות שיכלול משרדים ושטחי מסחר ויתחבר למבנה הקיים בהשקעה של יותר מ-40 מיליון שקלים. על הפרק: כ-1000 מ"ר של שטחי מסחר נוספים ועיצוב בסגנון של מדרחוב אירופי
הדמיית מחשב: עינת קליין, ק.ל. סטודיו -עיצוב פנים
הדמיית מחשב: עינת קליין, ק.ל. סטודיו פ עיצוב פנים

חברת אקסיום, שרכשה לפני כשנה את קניון עכו במזרח העיר, יוצאת בימים אלה למהלך מקיף הכולל שיפוץ פנימי ועיצוב מחדש; הוספת מבנה משרדים ושטחי מסחר וכן קיום ירידים מגוונים ומופעים של כוכבי הילדים המובילים. החברה תשקיע יותר מ-40 מיליון שקלים בשיפוץ פנימי ובבנייה של בניין חדש של שלוש קומות שיתחבר למבנה הקיים. קומת הקרקע, בשטח של 1000 מ"ר במבנה החדש המיועדת למסחר, תתווסף לשטחי המסחר הקיימים. הקומה הראשונה במבנה החדש מיועדת למשרדי ההוצאה לפועל שיעתיקו את מושבם לקניון עכו והקומה השנייה תכלול את משרדי הוועדה לתכנון ובנייה בגליל, כשבימים אלה מתנהל מו"מ מתקדם עם כללית סמייל וקר שירותי רפואה לשילובם בבניין.

בנוסף מתקיים משא ומתן להקמת לונה פארק ברמה גבוהה שיופעל רוב ימות השנה בשטחו האחורי של הקניון ויהווה מקום בילוי חוויתי למשפחות מהאזור, כשהצפי להכפלת מספר המבקרים יביא עימו גם תוספת משמעותית של מקומות חנייה. השיפוץ המתוכנן יחל בחודש ינואר הקרוב וצפוי להסתיים בסוף שנת 2015, כשהעבודות יתקיימו בשעות הלילה על מנת שלא לפגוע בפעילות השוטפת המתקיימת בקניון.

הדמיית מחשב: עינת קליין, ק.ל. סטודיו -עיצוב פנים
הדמיית מחשב: עינת קליין, ק.ל. סטודיו פ עיצוב פנים

מנכ"ל הקניון, אבי שטרית: "קניון חייב להתחדש אחת ל-10 שנים לפחות. אנו מאמינים במקום ובאוכלוסייה של עכו והסביבה, ומתוך כבוד ללקוחותינו החלטנו לצאת למהלך חיוני אשר יגדיל את שטח הקניון והיצע החנויות ויהפוך את חוויית הקנייה לצד מתן שירותים שונים למשהו נעים. הקניון ימשיך לשמור על עממיות ופתיחות ללקוח, מרבית הסוחרים צפויים להמשיך ובנוסף נצרף סוחרים מקומיים ומותגים ארציים".

על העיצוב המחודש של הקניון אחראית עינת קליין מחברת ק.ל. סטודיו – עיצוב פנים. קליין עיצבה את הקניון בסגנון של מדרחוב אירופי יפהפה, כשהשדרה כולה מצופה ברצפת דק שלאורכה ספסלים ופינות ישיבה, תאורת רחוב עם פנסים מעוצבים ולבנים מסוגננות, שתוחמות ויוצרות הפרדה בין החנויות. בימים אלה נכנס הקניון לתהליך מיתוג, שבסופו יוצגו שם ולוגו חדשים, יוקם אתר אינטרנט ודף פייסבוק אשר יתוחזקו על בסיס שוטף ויחל קמפיין פרסום נרחב בעיתונות המקומית ועל גבי שלטי חוצות.

"לאחרונה קיימנו אירוע לכל המשפחה בהשתתפות כוכבי ערוץ הופ קצפת ותות, אשר זכה להצלחה רבה. במהלך השנה יתקיימו אירועים רבים נוספים עם מיטב כוכבי הילדים, יריד מזון, תעסוקה והפתעות רבות נוספות. אני מזמינה את הציבור להגיע לקניון עכו וליהנות מחוויית בילוי לכל המשפחה", סיכמה מנהלת הקניון נינת לנקרי.

כתב: טל קורן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות