fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נקודת האפס: הפועל עכו אכזבה במשחק הפתיחה

במחזור הקרוב תצא הפועל עכו למשחק חוץ נגד מכבי נתניה (יום שני, שעה 19:00). מאמן הקבוצה שלומי דורה: "נגד נתניה צפוי משחק שונה לחלוטין, ואולי אפילו יהיה לנו יותר קל. בניגוד לרמת השרון, נתניה משחקת פתוח".

לא ככה רצתה הפועל עכו לפתוח עונה, בתיקו ביתי 0:0 משמים נגד הפועל רמת השרון. ההזדמנות הגדולה של עכו להכריע את המפגש היתה בדקה ה55, כשנקבעה לזכותה בעיטת עונשין מ-11 מ'. מוראד אבו ענזה נשלח באגף ימין, הוציא רוחב ואליאור סיידר, שזינק לנגיחה, נדחף מאחור בתוך הרחבה. ציון צמח החמיץ את הפנדל כשבעט בכדור לשמיים.

המשחק עצמו היה ברובו חד צדדי עם שליטה עכואית. ההגנה לא התקשתה מול האורחים, אבל הקישור היה חסר יצירתיות וההתקפה חסרת מחץ. עבאס ופנקה עשו עבודה דפנסיבית טובה, אבל ציון צמח, שהיה אמור להפעיל את החלק ההתקפי, היה בינוני. אבו ענזה כמעט ולא הורגש, מיכאלוביץ' הראה ניצוצות וסיידר שוב אכזב. גם כניסתו של רוצ'ט לחצי השעה האחרונה, לא הביאה את השינוי המיוחל.

המאמן שלומי דורה, סיכם: "ברוכים הבאים ללאומית. באנו מוכנים, אבל לא היינו מספיק אפקטיביים. לא שיחקנו חכם ונצטרך למצוא פתרונות למשחקים נגד קבוצות שבאות ומסתגרות, ונהיה חייבים לדעת איך לתת את הגול. אומנם הגענו למצבים, אבל לא היתה לנו רגל מסיימת. אם השוער שלהם נבחר לשחקן המצטיין במשחק, זה אומר הכל".

דורה גם התייחס לחילוף של צמח, מיד אחרי החמצת הפנדל, ואמר: "לציון היה משחק לא טוב והחמצת הפנדל שלו בעצם מסכמת את הכל. אני בטוח שציון עוד יחזיר לנו במשחקים הבאים".

בסיום המשחק, עודד היו"ר דודי רוזנפלד את צמח וחיזק אותו במילים חמות. "כולנו מעריכים את ציון ומכירים את היכולות המקצועיות שלו", ציין רוזנפלד, "החמצת פנדל זה דבר שקורה בכדורגל גם לשחקנים הטובים בעולם. הפועל עכו צריכה את ציון צמח ואנחנו בוטחים ומאמינים שהוא עוד יוביל אותנו להצלחות רבות".

מילה טובה מגיעה לכ-500 האוהדים שוויתרו על מנוחת הצהריים של יום שישי ולמרות החום הכבד איישו את היציעים ובאו לתמוך בקבוצתם.

הקשר הצעיר וליד דרוויש, שהגיע ממחלקת הנוער של מכבי חיפה, שוחרר.

acco-rh-16
לא מצאו את הרשת. מוראד אבו ענזה נבלם על ידי הגנת רמת השרון (צילום: אדריאן הרבשטיין)

תקרית בין היו"ר הנוכחי למנהל לשעבר
עם פתיחת המשחק של הפועל עכו נגד רמת השרון, החלו להישמע צעקות רמות מכיוון יציע הכבוד, בעקבות תקרית מילולית חריפה בין היו"ר דודי רוזנפלד, למנהל הקבוצה לשעבר גדעון ספורטה. הסיפור התחיל כשרוזנפלד לא אהב את העובדה שספורטה התיישב במרומי האצטדיון, ביציע הכבוד, וביקש מהמאבטחים להעביר את ספורטה ליציע התחתון. בין השניים התלהט ויכוח, ובהתערבות מאבטחים ושוטר, הורד ספורטה ליציע המוזמנים.

ספורטה: "אני לא מבין מה הפריע לדודי שישבתי שם. כל השורה היתה ריקה. למרות שיכולתי לקבל הזמנה, ויתרתי ורכשתי כרטיס. הוא כנראה כעס על כך שאמרתי לו שאני השארתי את הפועל עכו בליגה ואתה הורדת אותה ליגה. בתקופתי, דבר כזה לא היה קורה. תמיד כיבדתי אנשים. אני גם שוקל להגיש נגדו תלונה על תקיפה". רוזנפלד: "גדעון ישב במקום שהוא לא צריך להיות בו ובסך הכל ביקשתי שיהיה סדר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות