fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נוער: תיסעו בטוח ואולי גם תזכו בפרסים

"אוטובוס הכסף" של קווי הלילה מגיע בראשון בערב לכרמיאל ולעכו. אם תענו נכון על שאלות הטריוויה- תרוויחו. בילוי נעים
הוא בדרך. "קו הקאש"
הוא בדרך. "קו הקאש" (צילום: יח"צ)

ביום ראשון הקרוב, 19 בחודש, בשעה 20:00, יגיע "קו הקאש" לכרמיאל ומשם ייסע לעכו.

פרויקט קווי הלילה של משרד התחבורה השיק בתחילת החודש את פעילות "קו הקאש" ברחבי הארץ. זהו אוטובוס מיוחד, בעל מערכת תאורה וסאונד המגיע בכל לילה לכמה ערים מבין העשרות בהן פועלים קווי הלילה. משרד התחבורה יזם זה מכבר את הפעלת קווי הלילה, המעודדים את הבליינים הצעירים לצאת לבלות ולחזור הביתה בעזרת האוטובוסים המיוחדים שהעמידו לרשותם במחיר סמלי. כעת, על מנת לעודד את השימוש באמצעי זה הוחלט על מבצע"קו הקאש", אשר בדומה ל"מונית הכסף" מערוץ הטלוויזיה, יחלק פרסים למשתתפים שישיבו על חידוני הטריוויה.

הוא בדרך. "קו הקאש"
הוא בדרך. "קו הקאש" (צילום: יח"צ)

"קו הקאש" יתחיל את נסיעתו בכרמיאל בפארק המשפחה. משם ימשיך לאורך מסלול הנסיעה של קו הלילה וימשיך לטיילת עכו. "קו הקאש" יאסוף בתחנות האוטובוס את הצעירים בדרכם למקומות הבילוי. קווי לילה הם קווי תחבורה ציבורית הפועלים מאזורי המגורים אל מוקדי הבילוי ובחזרה, מחצות ועד 04:00 בבוקר ובמחיר נסיעה רגילה בתחבורה הציבורית.

הפרויקט נוסד במטרה לאפשר לצעירים בכל הארץ לצאת לבלות ולחזור הביתה בשלום, בלי להסתכן בנהיגה בשיכרות, התנהגות מסוכנת בדרכים, לקיחת טרמפים ובלי להוציא סכומי כסף נכבדים על דלק וחנייה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות