fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

העירייה הרסה תחנת סמים בעכו

עיריית עכו הרסה את התחנה, שפעלה במבנה נטוש סמוך לבית העלמין הנוצרי. זו התחנה השלישית שפורקה על ידי העירייה בשנה וחצי האחרונות
תחנת סמים (צילום: עיריית עכו)
תחנת סמים (צילום: עיריית עכו)

כחלק ממדיניות אכיפה ולחימה בפשיעה המונהגת בעיריית עכו, עובדי מינהל התפעול והאכיפה בעירייה ביצעו הבוקר (שני) הריסה של תחנת סמים שפעלה בעיר בסמוך לבית העלמין הנוצרי. יצוין כי זו תחנת הסמים השלישית שפורקה על ידי העירייה בשנה וחצי האחרונות.
תחנת הסמים פעלה במבנה נטוש שבבעלות פרטית ואשר עליו השתלטו גורמים עבריינים. לאחר הוצאת צו הסרת סכנה על המבנה, הוצא גם צו הריסה שבעקבותיו פעלו עובדי אגף הביטחון ומינהל התפעול והאכיפה בסיוע המשטרה והרסו כליל כאמור את המבנה ששימש לתחנת סמים.

תחנת סמים (צילום: עיריית עכו)
תחנת סמים (צילום: עיריית עכו)
מתחם התחנה המפורקת (צילום: עיריית עכו)
מתחם התחנה המפורקת (צילום: עיריית עכו)

ראש עיריית עכו שמעון לנקרי שיבח את פעילות עובדי מינהל התפעול והאכיפה ואמר, כי שיתוף הפעולה הפורה של העירייה עם המשטרה מניב תוצאות והם ימשיכו לעשות הכל על מנת למגר את הפשיעה ככל שניתן ולהביא לשיפור איכות החיים ורווחת התושבים בעיר. עוד נמסר מהעיריה נמסר כי באגף הביטחון ימשיכו לבצע פעילות אכיפה ושמירה על הסדר הציבורי בעיר, ואף מקרה של אלימות או ניסיון לפגיעה בפקחים וסיירים לא ירתיעו את העובדים מלבצע את עבודתם נאמנה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות