fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מצוות השמחה של כחולי המדים

זה שבע שנים ששוטרי מרכז השליטה של מחוז חוף מפיקים הפנינג ססגוני בחג הפורים לילדי בית הספר אייל בעכו. "הם ילדים כל כך מיוחדים, התחברנו אליהם מהר מאוד והם הרעיפו עלינו אהבה", מספרת שוטרת שהתנדבה לפעילות

כמידי שנה בחג פורים מתייצבים שוטרי מרכז שליטה של מחוז חוף וחניכי קורס סיור מחלקה 505,  כמצוות החג, לשמח את ילדי בית הספר אייל בעכו.  מחוז חוף מאמץ זה שבע שנים את ילדי בית הספר, בעלי צרכים מיוחדים וחגגו עימם את חג הפורים. השוטרים ארגנו פעילויות חווייתיות לילדים, איפרו אותם באווירת החג, חילקו מתנות ומשלוחי מנות.

רס"מ סמי וקנין, מפקדת משמרת במרכז שליטה חוף וממארגני הפעילות יצר קשר עם ליצנית מקצועית שנרתמה מיד למשימה והעבירה לילדים בהתנדבות פעילות שמחה. שוטרי התחנה אירגנו מסיבת ריקודים.

שוטרי מרכז השליט השל מחוז חוף בפעילות פורים
הם לא מחופשים. שוטרת מרכז השליטה מקבלת חיבוק חם (צילומים: חטיבת דוברות המשטרה)

"הייתה התרגשות מאוד גדולה, גם בקרב הילדים וגם אצלנו, השוטרים. לראות אותם מחייכים וצוחקים היה פשוט נפלא. הרגשתי שעשיתי משהו טוב היום" אמרה אחת השוטרות שהשתתפה בפעילות. כצ'ופר נוסף, רס"ל אורי פכר, שוטר במרכז השליטה צילם לילדים בהתנדבות והפיק מגנטים עם תמונותיהם. הרב המחוזי רפ"ק אנשל פרידמן ומפקד מרכז השליטה רפ"ק יוסי גבאי של מחוז חוף הגיעו אף הם לחגיגה ואיחלו לילדים חג שמח.

שוטרי מרכז השליטה במחוץ חוף בבית הספר אייל
הפך למסורת במחוז חוף. הפנינג פורים בבית ספר אייל

"כשהיינו צריכים ללכת הילדים לא רצו שנלך, הם צעקו לי להישאר וכמעט נשארתי", אמרה שוטרת נוספת, "הם ילדים כל כך מיוחדים, התחברנו מהר מאוד והם הרעיפו עלינו אהבה".

שוטרי מרכז השליטה במחוז חוף בפעילות פורים בעכו
מצווה גדולה. שוטרי מחוז חוף בפעילות פורים בעכו

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות