fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מעבר בן עמי: אין כניסה לרכבים גדולים

לזה לא ציפו בעכו. מכוניות מעל 2.2 מטר לא יכולות לעבור מתחת לגשר החדש. מוניות נצפו השבוע כשהן נוסעות על המדרכה כדי לא לפגוע במכונית. עיריית עכו: "ראש עיריית עכו שמעון לנקרי הנחה את מהנדסת העיר, לבדוק אם ניתן להגדיל את הגובה המותר למעבר כלי רכב"
המוניות נוסעות על המדרכה
המוניות נוסעות על המדרכה. המעבר התת קרקעי בעכו (צילום: אדריאן הרבשטיין)

חלם.  המעבר התת קרקעי בעכו לא מאפשר למוניות ורכבים גדולים לעבור תחתו.  השבוע נפתח המעבר התת קרקעי, אחרי שנתיים של צפייה בסמוך לרחוב בן עמי בעיר.
ההתרגשות הייתה גדולה, אך אז התברר כי  המוניות בעיר ורכבי טרנזיט אינם יכולים לעבור תחת הגשר.  הנסיעה מתחת לגשר אינה מותרת לרכבים מעל גובה 2.2 מטר.

מסתבר כי  מתחת לגשר הורכב  מקדם הגנה מברזל, שמונע את מעברם של רכבים גדולים. במידה ויעברו תחתיו הם יפגעו בגג המכונית. כתוצאה מכך נצפו השבוע מכוניות כשהם עוקפות את  הגשר ונוסעות על המדרכה של הולכי הרגל. התוצאה: סכנה ממשית לרכבים הנוסעים בכביש, ויתר על כן, להולכי הרגל, אשר המדרכות מיועדות עבורם.

המעבר התת קרקעי נבנה כחלק מפרויקט ההפרדה המפלסית של רכבת ישראל ובוצע על ידי חברת יפה נוף ועיריית עכו.

מעיריית עכו נמסר בתגובה:  "כבר עם פתיחת המעבר התת קרקעי הנחה ראש העיר עכו שמעון לנקרי את מהנדסת העיר ד"ר מיכל סופר לבדוק אם ניתן להגדיל את הגובה המותר למעבר כלי רכב. בעקבות זאת פנתה המהנדסת לחברת יפה נוף, שביצעה את עבודות הקמת המעבר התת קרקעי וביקשה להגדיל את הגובה המותר למעבר רכבים במטרה לאפשר מעבר חופשי למוניות ולרכבי החירום. אנו מקווים לפתרון מהיר".

 

המוניות  נוסעות על המדרכה
המוניות נוסעות על המדרכה. המעבר התת קרקעי בעכו (צילום: אדריאן הרבשטיין)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות