fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מופז: "לשמעון לנקרי יש את הכישורים להיות שר"

בשבוע שעבר מונה ראש עיריית עכו לעמוד בראש המסדרת שתקבע את רשימת חברי קדימה בבחירות הקרובות. על הכוונות של לנקרי להשתלב בפוליטיקה הארצית, אמר מופז: "לעת עתה הוא מעדיף להתמקד בעשייה המקומית"
שמעון לנקרי ושאול מופז
המום. מופז ולנקרי (התמונה באדיבות מטה קדימה)

ראש עיריית עכו שמעון לנקרי, נבחר לעמוד בראש הוועדה המסדרת שתתקיים היום (חמישי) ותקבע את רשימת חברי קדימה בבחירות הקרובות לכנסת. לנקרי יישב בוועדה לצידו של יו"ר קדימה שאול מופז וראש ממשלת ישראל לשעבר אהוד אולמרט.

גורם שמעורה בפרטים, מסר כי מינויו של לנקרי לוועדה אכן ראוי וכי אף אחד מחברי המפלגה לא הביע התנגדות לכך. הם הוסיפו, כי זו בהחלט קריאה לכיוונו של לנקרי לפוליטיקה הארצית, והחשוב ביותר – הבעת אמון גדולה שנותנים בו מנהיגי המפלגה, אולמרט ומופז. "צפון-1" חשף לפני כחודש, כי לנקרי שוקל לרוץ לכנסת מטעם קדימה.

בראיון בלעדי ל"צפון-1" מספר מופז על החברות ארוכת השנים עם לנקרי. מתברר שזה התחיל עוד בצבא. מופז: "שמעון לנקרי הוא אחד מראשי הרשויות הטובים ביותר בישראל. הוא הצליח ועדיין ממשיך בהצלחתו לקדם ולפתח את עכו. שמעון לנקרי הוא חבר מפלגת קדימה ושותף מלא לעשייה במפלגה ולהחלטות המתקבלות בה.

"הכרתי את שמעון בהיותי מפקד בה"ד 1, כשהוא שימש כממ"ח חי"ר צעיר. הוא היה אמור להשתחרר מהצבא, אבל בשיחות בינינו הצלחתי לשכנע אותו לחתום עוד שש שנים בצבא קבע. הקשר בינינו חודש כשאני הייתי רמטכ"ל והוא היה מג"ד חטיבת אלכסנדרוני ומאז אנו שומרים על קשר רציף ונוהגים לשתף האחד את השני בנושאים שונים".

הראיון עם מופז יתפרסם ביום שישי בעיתון צפון -1 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות