fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מועצת העיר עכו ה-14 יצאה לדרך

המליאה אישרה את בחירתו של מ"מ וסגן ראש העירייה בשכר זאב נוימן, אדהם ג'מאל לסגן ראש העירייה בשכר ואת חברת מועצת העיר אביבה גלעד (פז) לסגנית ראש העירייה בתואר וללא שכר
שמעון לנקרי במועצת העיר ה-14 (צילום: דוברות)
שמעון לנקרי במועצת העיר ה-14 (צילום: דוברות)

מליאת מועצת העיר עכו החדשה התכנסה בתחילת השבוע וחבריה הצהירו אמונים למדינה ולשליחותם במועצה.

בתחילה קיים ראש עיריית עכו שמעון לנקרי טקס פרידה מחברי המועצה היוצאים: אחמד עודה (חד"ש), עמי אילוז (ש"ס), אשר סרגה (פז), נחמיה שירין מיכאלי (תקוותנו) וסלים נג'מי (האיחוד העכואי) והעניק להם זר ומגן הוקרה על פעילותם במועצה. לנקרי בירך את חברי המועצה ואיחל להם הצלחה בתפקידם הציבורי.

מליאת המועצה אישרה את יום רביעי בשבוע כיום ההתכנסות הקבוע של ישיבות המועצה.  לאחר מכן, אישרה את בחירתו של מ"מ וסגן ראש העירייה בשכר, זאב נוימן, והואצלו לו סמכויות בתחום הקליטה, ההנדסה, איכות הסביבה, מינהל התפעול, תחבורה ובטיחות בדרכים.

מליאת מועצת העיר עכו (צילום: דוברות)
מליאת מועצת העיר עכו (צילום: דוברות)

כמו כן, נבחר אדהם ג'מאל לסגן ראש העירייה בשכר והואצלו לו סמכויות בתחום החינוך והספורט במגזר הערבי. המועצה בחרה גם בחברת מועצת העיר אביבה גלעד (פז) לסגנית ראש העירייה בתואר וללא שכר.

בישיבה החגיגית אושרו נושאים רבים שהיו על סדר יומה של המועצה ביניהם המאזנים של החברה הכלכלית של עכו וכן צו הארנונה לשנת 2014. כמו כן, אושרו ועדות העירייה השונות בהתאם למפתח הסיעתי.

שמעון לנקרי: "בעשר שנים האחרונות עברה העיר עכו מהפכה בכל התחומים, ועתה לאחר שזכינו באמון הציבור נכונו לנו עוד חמש שנים טובות ומאתגרות למען קידום העיר עכו ותושביה".

שמעון לנקרי במועצת העיר ה-14 (צילום: דוברות)
שמעון לנקרי במועצת העיר ה-14 (צילום: דוברות)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות