fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מועדים בלי שמחה: הפועל עכו שוב אכזבה

דווקא אחרי 3 ניצחונות רצופים שקידמו אותה למקום השני בטבלה, אכזבה הקבוצה כשסיימה את מפגשה הביתי נגד הפועל עפולה בתיקו, 1:1. המשחק נחלק לשניים: במחצית הראשונה חזינו בקבוצה עכואית תוססת ששטפה את המגרש וייצרה לעצמה שוב ושוב הזדמנויות כיבוש. במחצית השנייה, המגמה התהפכה וראינו קבוצה מפוזרת ומבוהלת.

פתיחת המשחק היה מעודדת וכבר בדקה ה-9 הצליחה עכו לפצח את הגנת האורחים. קווין ריינשטיין הגביה כדור מימין וברנקו מיכאלוביץ', התרומם מעל ההגנה ונגח לפינה ופנימה, 0:1 לעכו.

עכו המשיכה לשלוט במגרש, אך לא ניצלה את יתרונה לכיבוש שערים נוספים וירדה להפסקה ביתרון שברירי. במחצית השנייה, עכו נעלמה. האורחים מעפולה ניצלו את הרפיון הלא ברור בשורות עכו ובדקה ה-70, גם הצליחו לכבוש ולאזן ל-1:1.

brankom
ברנקו מיכאלוביץ' מהפועל עכו, כובש את שער היתרון לזכות קבוצתו (צילום: אדריאן הרבשטיין)

המאמן שלומי דורה: "אין מה לתרץ. לא סתם כעסתי על השחקנים בהפסקה על ההחמצות שלהם. חבל שאיבדנו 2 נקודות, אבל לפעמים משחקים כאלה אפשר גם להפסיד. אנחנו מסתכלים קדימה".

מנכ"ל הקבוצה רפי סולטן: "היינו צריכים לגמור את המשחק כבר במחצית הראשונה, וכשלא עשינו את זה, נלחצנו. לאור ההתפתחויות במחצית השנייה, טוב שלא הפסדנו".

הקשר מינדוגס פנקה, ששוב לא נכלל בסגל, קיבל הודעה כי עליו לחפש קבוצה אחרת שתקלוט אותו. עד שזה יקרה, הוא ימשיך להתאמן כרגיל, ובחודש ינואר הקרוב, ישוחרר.

במחזור הקרוב תארח עכו את מכבי שעריים (יום שישי, שעה 15:00), שפיטרה בתחילת השבוע את מאמנה ירון הוכנבוים, ומתייצבת למשחק עם מאמן חדש על הקווים.

המאמן דורה: "הקלישאה אומרת שקבוצה פגועה מגיעה במוטיבציה גבוהה, אבל הבעיות של שעריים לא צריכות לעניין אותנו. אנחנו חייבים לקחת 3 נקודות".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות