fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מהפך נעים

הפועל עכו כבר פיגרה, 3:1, בקרב התחתית נגד רמת השרון, אבל חוללה מהפך בדרך לניצחון ליגה שני ברציפות, 3:4. חמד סליחי (צמד) ואיסמעיל ריאן, כבשו שערי בכורה, גיא דיין השלים את המשימה. המאמן יובל נעים: "שום דבר לא גמור" וגם: מי הקמע החדש של הקבוצה ולמה המאמן כעס וניתק מגע עם היו"ר?
יובל נעים
התקבל בפרחים. המאמן החדש יובל נעים מתקבל באהבה על ידי האוהדים (צילום: עזרא גנני)

מבול של שערים

תחת גשם שוטף, נהנו אוהדי הפועל עכו ממבול של שערים במשחקה של קבוצתם נגד עירוני רמת השרון, שהסתיים ב-3:4. עכו התייצבה למפגש התחתית כשהיא מעודדת מהניצחון הגדול במחזור הקודם על הפועל ת"א, וידעה שניצחון ירחיק אותה עד כדי 9 נקודות מהקו האדום. הפתיחה לא היתה מעודדת וכבר בדקה ה-10 עלו האורחים ליתרון, 0:1. בדקה ה-18 איזנה עכו את התוצאה. איסמעיל ריאן, שחקן הרכש הצעיר והאנרגטי שהגיע ממכבי חיפה, סובב כדור חופשי מ-18 מ' לפינה הקרובה, 1:1. דקה חלפה ושוב עכו נקלעה לפיגור, 2:1.

על סף המחצית הראשונה שילשה רמת השרון את יתרונה ועלתה ל-1:3 מפנדל. במהלך ההפסקה שטפו המאמן יובל נעים והמנהל המקצועי אלון חרזי, את השחקנים והטיחו בהם ביקורת קשה. הבלם אדי גוטליב, שקיבל הערה על יכולתו, ניסה להגיב אולם מיד הושתק על ידי חרזי שאמר לו: "תקשיב למה שהמאמן אומר ותסתום את הפה. חוצפן". למרינקוביץ' אמר נעים: "תגיד, כמה הזדמנויות אתה צריך בשביל לכבוש שער?". היחיד שניסה לעודד באותם רגעים קשים וסוערים היה הקשר גיא דיין, שאמר לשחקנים: "אנחנו עולים, טורפים את הדשא ומנצחים". ואכן, בבליץ אדיר עם פתיחת המחצית השנייה, חוללה עכו את המהפך.

יובל נעים
יובל נעים (צילום: אדריאן הרבשטיין)

דקה 53: מרינקוביץ' הגביה לרחבה, גוטליב הוריד בראשו לחמד סליחי, שמקרוב הרשית וצימק, 3:2. דקה 57: דיין הגביה כדור קרן, הגנת רמת השרון התקשתה להרחיק וסליחי, מקרוב, בעט פנימה, 3:3. דקה 60: ריאן הגביה משמאל ודיין, מתוך הרחבה, נגח בקשת לרשת, 3:4. עד לסיום ניסו האורחים לחזור ולהשוות, אך שחקני עכו עמדו באתגר ושמרו על יתרונם עד לסיום. המאמן יובל נעים: "האמת, כשהיינו בפיגור 3:1, לא האמנתי שננצח, אבל ראיתי את הטירוף בעיניים של השחקנים וזה נסך בי ביטחון והחזיר לי את האמונה שאפשר לצאת מהמשחק הזה עם משהו. השחקנים גילו בגרות ואופי ועשו קאמבק אדיר. עשינו צעד גדול וחשוב במאבק ההישארות שלנו בליגה, אבל זה לא גמור. יש עוד הרבה משחקים ונצטרך להמשיך לאגור נקודות עד שנבטיח את הישארותנו בליגה באופן סופי".

חלוץ הרכש האלבני חמד סליחי: "אני שמח בשביל הקבוצה ובשביל האוהדים שניצחנו. יש פה קבוצה איכותית וטובה ואנחנו יכולים לעשות דברים יפים. אני שמח שמכל ההצעות שהיו לי הגעתי לעכו, מקום קטן, חם וכולם פה עוזרים לי להתאקלם כמה שיותר מהר. אני מקווה להמשיך לכבוש ולעזור לקבוצה להצליח".

למה כעס נעים?

היו"ר דוניה שינהולץ (צילום: אדריאן הרבשטיין)
ניתוק. היו"ר דוניה שינהולץ (צילום: אדריאן הרבשטיין)

בשבועיים האחרונים שרר נתק בין היו"ר שינהולץ למאמן נעים. הסיבה: ביקורת שהעביר שינהולץ על אופן התנהלותו של המאמן ועל תפקוד הקבוצה, במהלך ישיבה שהתקיימה בלשכתו של ראש העירייה שמעון לנקרי, בנוכחות ראש העירייה, המנכ"ל אוהד שגב, המנג'ר המקצועי אלון חרזי והמאמן נעים. באותה שיחה אמר שינהולץ דברים שלא נעמו כל כך לאוזניו של נעים. בימים שלאחר הישיבה, חש שינהולץ בקרירות מצד המאמן וכל ניסיונותיו ללבן את הדברים בשיחה לא צלחו. שינהולץ: "כיו"ר הקבוצה וכמי שרוצה בהצלחתה, הייתי חייב לומר את דעתי על מה שקורה. יובל כנראה לא אהב את מה ששמע ואם הוא נפגע אני מתנצל. במחשבה שנייה, אולי טעיתי והייתי צריך לומר לו את הדברים באופן אישי ולא בפורום שהיה". נעים: "אני מרוכז במאמצים להשאיר את הקבוצה בליגה וזה מה שחשוב לי ומעניין אותי כרגע יותר מהכל. אני מקבל את ההתנצלות".

 מי הקמע החדש של הפועל עכו? התשובה ביום שישי במדור הספורט של "צפון -1"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות