fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מהפך בבית"ר נהריה: המאמן מיכה מלכה פוטר

אחרי 7 הפסדים רצופים, החליטו ראשי המועדון לזעזע את המערכת והמאמן מיכה מלכה פוטר מתפקידו. במקומו מונה לתפקיד אבי סבג. "אם להנהלה היתה קצת סבלנות, היינו עולים מהר מאוד בחזרה למסלול הניצחונות", הגיב מלכה
צריך לשמור על רצף נצחונות. מימין, המאמן אבי סבג ועוזרו מיכה שושן (צילום: באדיבותם)
צריך לשמור על רצף נצחונות. מימין, המאמן אבי סבג ועוזרו מיכה שושן (צילום: באדיבותם)

מהפך בעמדת המאמן. אחרי 7 הפסדים רצופים, החליטו ראשי המועדון לזעזע את המערכת והמאמן מיכה מלכה פוטר מתפקידו. במקומו מונה לתפקיד אבי סבג, שכבר הספיק להדריך את הקבוצה השבוע במשחק נגד מכבי דלית-אל-כרמל. מלכה: "הופתעתי מהמהלך, אבל אלו הם חייו של מאמן כדורגל. עברנו סדרה של משחקים קשים, שבחלקם הפסדנו בגלל חוסר מזל. אם להנהלה היתה קצת סבלנות, היינו עולים מהר מאוד בחזרה למסלול הניצחונות, ואם היו נותנים לי הזדמנות, אני בטוח שהיה ביכולתי להשאיר את הקבוצה בליגה. כשהגעתי לבית"ר נהריה, ידעתי שמצפה לנו עונה קשה. אנשים אולי לא זוכרים, אבל בקיץ האחרון היה בכלל ספק שהקבוצה הזאת בכלל תתקיים.

עוד אמר מלכה כי :"כל הסגל מהעונה שעברה הוחלף, למעט שחקן אחד, התקציב היה נמוך באופן משמעותי ובכל זאת פתחנו מצוין את העונה. אפילו ההנהלה תעיד שהקבוצה הציגה כדורגל איכותי וטוב, שילבנו הרבה שחקנים צעירים והתמודדנו כשווים מול קבוצות עם תקציב שגדול פי 10 מאיתנו. אני משאיר אחריי קבוצה טובה שאני בטוח שתישאר בליגה. אני מאחל הצלחה לקבוצה ולמאמן החדש אבי סבג ואם אתבקש, אשמח לסייע להם ככל שאדרש". מאמן הכושר אסף שלום, החליט לעזוב גם הוא, כאות סולידריות עם המאמן המפוטר.

מנהל הקבוצה אבי כץ: "זה אף פעם לא נעים לפטר מאמן, אבל זו היתה הדרך היחידה לגרום לזעזוע בקבוצה. אני מקווה שהמהלך יעיר את השחקנים והקבוצה תצא לדרך חדשה". מתברר, כי גם הפעם חילופי מאמן הביאו עמם אנרגיות חדשות ותוצאות חיוביות. סבג, במשחק הבכורה המחודש שלו בבית"ר נהריה, הצליח לקטוע את שרשרת ההפסדים ולהוביל את קבוצתו החדשה-ישנה לניצחון חוץ, 0:1. השער היחיד במשחק נכבש כבר בדקה השלישית, מרגלי גל גניש.

צריך לשמור על רצף נצחונות. מימין, המאמן אבי סבג ועוזרו מיכה שושן (צילום: באדיבותם)
צריך לשמור על רצף נצחונות. מימין, המאמן אבי סבג ועוזרו מיכה שושן (צילום: באדיבותם)

סבג: "בימים הספורים שהספקתי להיות בקבוצה, ניסיתי להטמיע בקרב השחקנים את האני מאמין שלי, ואני שמח שזה עבד. עמדנו נכון על המגרש, היתה משמעת טקטית והשחקנים נלחמו בצורה הרואית והקריבו את כל מה שיש להם מהדקה הראשונה. אני לא רוצה להתייחס למה שעשה את ההבדל, כי זה עלול להישמע כביקורת על מה שהיה. החוכמה היא שתהיה המשכיות ושניצור רצף של ניצחונות כדי לצאת מהמקום שבו הקבוצה נמצאת בו כיום. הניצחון הזה הוא בסך הכל צעד ראשון ומצפה לנו עוד עבודה קשה ורבה".

יצוין כי מיכה שושן, מונה ליד ימינו של סבג וישמש כעוזרו. במחזור הקרוב מצפה לקבוצה קרב תחתית כשהיא תארח בנהריה את הפועל אסי גלבוע. המשחק יתקיים בשישי, בשעה 13:30.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות