fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

 מהיום: סייל לוהט בקניון עזריאלי עכו

מבצעים בלעדיים לכל המשפחה לחמישה ימים בלבד:18-22.6.2017
קניון עזריאלי
קניון עזריאלי (דוברות עיריית עכו)

הסייל הכי שווה של העונה ייפתח ביום ראשון בקניון עזריאלי עכו מקבוצת קניוני עזריאלי. רגע לפני מבול החתונות, מסיבות הברביקיו והחופשות בחו"ל, יוצעו הנחות ומבצעים חסרי תקדים שיינתנו בחנויות הרשת ובאפליקציית עזריאלי.  הסייל ייפתח היום (ראשון) עד 22 ביוני, למשך חמישה ימים. במהלך הסייל יציעו הרשתות מגוון רחב של פריטים במבצעיים בלעדיים. מדובר בסייל הרשמי של קבוצת עזריאלי והיחיד בגליל המערבי. קבוצת עזריאלי ידועה  בהפקת סייל ייחודי לה שותפים עשרות רשתות אופנה עם מבצעים ייחודים ובלעדיים.

קניון עזריאלי בעכו (צילום: 800px-PikiWiki_Israel_28178 )
קניון עזריאלי בעכו (צילום: 800px-PikiWiki_Israel_28178 )

אלפיטר סייל

רבים מזהים את חודש הרמדאן עם צום ותענית. האפטאר- ארוחת שבירת הצום- היא ארוחה מפוארת, עליה עמלות הנשים הערביות מדי יום, ומאחוריה עולם תוכן קולינארי ותרבותי בלתי ידוע ומרתק. כל ערב מתקבצים מכרים ובני משפחה לארוחה דשנה ועשירה המהווה הזדמנות לפתיחת שולחן מפואר וחגיגי במיטב הלבוש ורכישת מתנות לבני המשפחה.

בקניון עזריאלי עכו יוצאים במבצע אלפיטר סייל  עד לתאריך .30.6.17 ונכנסים להגרלה: גיפטקארדים בסכום של 2500 שקלים מתנה.

 

 איך משתתפים? 

רושמים את מספר החשבונית ופרטים אישיים במיניסייט ייחודי באתר הקניון ונכנסים להגרלה.8000 הראשונים יזכו בגיפטקארד בסך 50 שקלים מתנה. קניון עזראילי עכו נמצא במגמת צמיחה. לאחרונה נפתחו  בקניון עזריאלי עכו חנויות חדשות: טוי אר אס, סליו, רדיו יזיד וכן  חנויות מחודשות של רנואר, טוונטי פור סבן, WOW, הוניגמן ועוד.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות