fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדלי עזריאלי: הפועל עזריאלי עכו טיפסה למקום הראשון בליגה הלאומית

הפועל עזריאלי עכו טיפסה למקום הראשון בטבלת הליגה הלאומית, אחרי ניצחון ביתי על מכבי הרצליה, 0:2, כשהיא עוקפת את מכבי נתניה, שנחלה השבוע הפסד ליגה ראשון העונה.

שער אחד בכל מחצית, הספיק לעכו לרשום ניצחון ליגה רביעי רצוף. בדקה ה-38, חטף עידו אקסברד, כדור מהגנת הרצליה, השלים דאבל פס עם מוראד אבו ענזה, ומול השוער הקפיץ אלגנטיות כדור קשתי שנחת בתוך הרשת, 0:1 לעכו. בדקה ה-62, ניצל אבו ענזה טעות קשה בהגנת האורחים כדי לגלגל את הכדור מ-18 מ' פנימה, 0:2.

IMG_4949
טובים השניים. אקסברד (מימין) ואבו ענזה, כובשים וחוגגים (צילום: אדריאן הרשטיין)

המאמן שלומי דורה: "משחק פחות טוב שלנו, אל מה שחשוב זה שניצחנו. מי שחושב שהפועל עכו כבר עלתה, טועה. יש לנו את הכלים לעמוד במטרה שהצבנו לעצמנו, אבל עכשיו, כשהגענו לשלב המכריע של העונה, אנחנו צריכים לשמור כל הזמן על דריכות, להגיע מוכנים לכל משחק ולרצות לנצח יותר מהקבוצה היריבה".

יו"ר הקבוצה דודי רוזנפלד: "יש לחץ בקבוצה, אבל זה לחץ בריא. אני שמח שהתגברנו על התקופה הרעה והפועל עכו כיום היא הקבוצה הטובה בליגה. עדיין מוקדם לצאת בהצהרות ויש עוד מספיק משחקים, אבל אם נמשיך להיות מחויבים כמו שהיינו במשחקים האחרונים, נעלה ליגה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות