fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"לשמח אנשים זה סוג של מפעל חיים בשבילי"

שנה ושלושה חודשים לאחר שנפצע באורח אנוש בפיגוע בבורגס, דניאל פחימה מעכו, פתח חנות מתנות בקניון נהריה
דניאל פחימה ( צילום: חני רז)
דניאל פחימה ( צילום: חני רז)

ב-28 בחודש יחגוג דניאל פחימה 26 שנים להולדתו. לפני שנה ושלושה חודשים, דניאל בעצם נולד מחדש, כאשר ניצל מהפיגוע בשדה התעופה של בורגס והוגדר כפצוע הקשה ביותר. בימים אלה פתח דניאל, יחד עם אחיו, אלי, חנות מתנות חדשה בקניון נהריה.

מאז הפיגוע, בו איבד את שני חבריו הטובים, מאור הרוש ואליאור פרייס, הספיק דניאל לחזור הביתה ממרכז השיקום בתל השומר ולקום מכיסא הגלגלים. כיום הוא הולך בכוחות עצמו, בעזרתם של מתקני הליכה מסוימים ועדיין נמצא בתהליך שיקום.

מהו כרגע מצבך הפיזי?
"אנחנו חיים מיום ליום. יש עליות ויש ירידות, כמו בכל דבר בחיים, כי הפציעות הן מאוד קשות. אני לא יכול להגדיר את המצב שלי כ'קשה' או 'בינוני'".

דניאל קרא לחנות החדשה שפתחו הוא ואחיו "מתנה", וכשמה כן היא – חנות מתנות. לדבריו, המתנות מיועדת לכולם, גברים, נשים וטף. מדובר במתנות אישיות, הדפסות על מתנות כגון תמונות, שעונים, מגבות, חלוקים, בובות דובים ועוד. החנות נמצאת בקומה האמצעית בקניון מול מתחם האוכל. עדיין לא נערכה פתיחה רשמית, אך החנות פועלת כבר שבוע.

 כתבה: תאיר פז.

הסיפור המלא יתפרסם מחר (11.10) בעיתון "צפון-1"

» לחצו כאן כדי להכיר את המועמדים לראשות עיריית עכו

דניאל פחימה ( צילום: חני רז)
דניאל פחימה ( צילום: חני רז)


אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות