fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לקראת הפלייאוף: בהפועל עכו לא מרימים ידיים

כל תוצאה מלבד ניצחון תרחיק את הפועל עכו צעד נוסף מליגת העל. עכו לא מוותרת ומתכוננת למשחק מול רמת גן. המאמן יובל נעים על המשחק בשבת: "הגול הראשון היה 'גול של גן ילדים', נעשה את המקסימום מול רמת גן, כל משחק הוא משחק חשוב ולא נרים ידיים לפני הזמן"
מאמן הפועל עכו יובל נעים
יסתדר עם חרזי? נעים (צילום: אדריאן הרבשטיין)

ההפסד המביך של הפועל עכו להפועל חיפה בשבת, הוריד עוד קצת מהסיכויים של הפועל עכו להישאר בליגה, למרות שנותרו עדיין עוד 9 מחזורים; 2 מחזורים בליגה ועוד 7 מחזורים בפלייאוף התחתון.

אופטימי. נעים (צילום: אדריאן הרבשטיין)

עכו אירחה את הפועל חיפה במשחק על 6 נקודות והפסידה בצורה שלומיאלית 3:1 כששני שערים עצמיים הובקעו לעכו ושער נוסף באשמתו הישירה של השוער דודו גורש. ללא הבלם מישה מישאלוב (חמישה צהובים) עכו פתחה עם הגנה חלשה מבולבלת שהשאירה את הנקודות להפועל חיפה.

מאמן הקבוצה יובל נעים: "מבחינת משחק, זה היה משחק טוב, מבחינת ספיגת שלושה שערים זה לא היה טוב, בעיקר לאחר שדיברנו על זה כל השבוע. במחצית השנייה חיפה בקושי עברו את החצי וכשלא מנצלים הזדמנות אז מקבלים, התוצאה משקרת אנחנו באמת נלחמים עד הסוף ולא מרימים ידיים".

 איך השחקנים הבכירים לא שמרו על ערנות?
"הגול הראשון היה 'גול של גן ילדים', טעויות מאד חמורות בהגנה וגם בצוות המקצועי. אנחנו לא מחפשים אשמים ונרים את הקבוצה. כשאתה מפסיד 3:1 אתה אומר ששיחקנו טוב וזה לא נשמע טוב".

אתה מאמין שיש סיכויי בפלייאוף ?
"ברור אחרי שהפועל חיפה והפועל רמת גן ניצחו זה נראה רחוק אבל הכל יכול להשתנות". נעשה את המקסימום  מול רמת גן, כל משחק הוא משחק חשוב ולא נרים ידיים לפני הזמן".

עכו תצא בשבת למשחק נגד הפועל רמת גן אותה מאמן האקס של הפועל עכו אלי כהן. כל תוצאה מלבד ניצחון תרחיק את הפועל עכו צעד נוסף מליגת העל.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות