fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לנקרי: "פתקים בשיניים ורעל בעיניים"

ראש עיריית עכו שמעון לנקרי ערך הערב כנס בחירות בנוכחות 500 פעילים ותושבים. לנקרי לא חסך בביקורת ודיבר על הניסיון להתנקש בחייו: "כל אחד אחר במקומי אחרי מה שקרה לי היה בורח, לי יש אחריות"
שמעון לנקרי בכנס בחירות
שמעון לנקרי ערב הבחירות (צילום: אושרי כהן)

ערב הבחירות ערך ראש עיריית עכו שמעון לנקרי כנס בחירות באולמי רויאל בעכו. בכנס נכחו כ-500 פעילים ותומכים ביניהם: התעשיין שמשקיע בעכו מיכאל שטראוס.

לנקרי לא חסך בביקורת והעביר מסרים ישירים ותקיפים על קמפיין הבחירות שהתנהל בעכו בשנה האחרונה. "מחר, פתקים בשיניים ורעל בעיניים. עד עכשיו מהצד השני, לכלכו עלינו, הוציאו דיבה והעיקר לא דיברו על עצמם כלל, רק קיללו את משפחתי וחלק מעובדי העירייה. מי האנשים האלה כלל, חוץ מלהגיד שהם עלובים לא נתייחס אליהם. נראה שהדרך שלנו היא לא להבטיח ג'ובים. כל מי שכאן בא מתוך מחויבות לעיר עכו ומתוך רצון לראות את עכו מתקדמת ופורחת".

לנקרי התייחס גם לניסיון להתנקש בחייו במרץ האחרון. "כל אחד אחר במקומי אחרי מה שקרה לי (לגבי היריות) היה בורח, לנו יש אחריות כלפי התושבים, האנשים סומכים עליי, כי את עכו לא עוצרים. הם רצו להחליף שלטון בפשע, נכריע את הקרב הזה הכי חזק שאפשר".

שמעון לנקרי בכנס בחירות
"הדרך שלנו היא לא להבטיח ג'ובים". שמעון לנקרי בכנס בחירות (צילומים: אושרי כהן)
שמעון לנקרי, זאב נוימן ומיכאל שטראוס
שטראוס בכנס של לנקרי לצידו מספר 2 ברשימה זאב נוימן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות