fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לינה מחול לא תופיע באירועי יום העצמאות בעכו

למרות שעיריית עכו פרסמה כי רביעיית הגמר של תוכנית הריאליטי דה וויס תופיע באירועי יום העצמאות בעיר בעוד שבועיים, לינה מחול תושבת העיר הזוכה הגדולה בתוכנית לא תופיע באירועים. מחול פרסמה סטטוס בפייסבוק בו היא טוענת כי נסגרה לה הופעה פרטית בחו"ל ולא תשתתף באירועים. החוזה מול עיריית עכו נחתם בחודש נובמבר, עוד הרבה לפני שידעו מי הם הזוכים בתחרות. עיריית עכו: "מדובר בהפרה בוטה של ההסכם"
"רוב התגובות היו מחבקות, והרוב קובע" צילום: טל גבעוני

הפיינליסטית זוכת גמר "דה וויס", לינה מחול לא תופיע בחגיגות יום העצמאות בעכו או בכלל ברחבי הארץ. הסיבה: הופעה פרטית שנסגרה למחול בחו"ל מראש באופן פרטי.
הפייסבוק של לינה מחול תושבת עכו מוצף מאתמול בתגובות, רובן בערבית. מחול מפרסמת סטטוס בשתי השפות ערבית ועברית.

מחול. צילום: טל גבעוני

בעברית נכתב כך: “פורסמה הבוקר ידיעה בידיעות אחרונות שאני מופיעה בעכו ביום העצמאות. נפלה טעות, מקווה שתעזרו לי להפיץ את הידיעה, באותו זמן נסגרה לי מלפני חודשים הופעה באירוע פרטי בחו״ל".

הסטטוס בערבית שונה לגמרי, בו לא נכתב כי יש למחול הופעה בחו"ל והיא אף משתמשת בביטוי "טעות גסה".
בתרגום מערבית נכתב כך: "בבוקר פורסם בידיעות אחרונות כתבה שטוענת שאני אשיר בנבחרת דה וויס ביום העצמאות. מדובר בטעות גסה. ואני מקווה שהסטטוס הזה יגיע לכל אחת ואחת מכם".

מעיריית עכו נמסר בתגובה: "לעיריית עכו יש חוזה חתום עם חברת ההפקה, לפיה תופיע רביעיית הגמר של דה וויס בערב יום העצמאות בעכו, כפי שהיא מתוכננת להופיע גם ביישובים נוספים. לצעירנו הרב עם קבלת ההודעה מחברת ההפקה של לינה מחול לא תופיע בשל אירוע פרטי בחו"ל שנסגר לפני חודשים בטרם הצטרפותה לדה וויס, אנו רואים בזה הפרה חמורה של ההסכם מצד החברה".

הפוסט של לינה מחול בפייסבוק

מחברת הליקון שמייצגת את מחול נמסר: "עקב אירוע פרטי שנסגר ללינה בחו"ל, טרם השתתפותה בדה וויס, היא לא תופיע בהופעות יום העצמאות במסגרת להקת דה וויס".

אביה של לינה, ריזק מחול סירב להתייחס לדברים.

השתתפה בהכנת הכתבה: קארין סיבוני

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות