fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"לא נכנס לבעיות של מכבי חיפה"

הפועל עכו לא מפסיקה להפתיע. אחרי הניצחון המרשים על סכנין (1:5), שבו חניכיו של המאמן שמעון הדרי עם שלוש נקודות מטדי, אחרי ניצחון 0:1 על בית"ר ירושלים. במחזור הקרוב תארח עכו את מכבי חיפה, שטרם ניצחה העונה. המשפט בכותרת שייך למאמן שמעון הדרי. איזה משחק מצפה לנו
איציק טוייזר, שמעון הדרי
איציק טוייזר, שמעון הדרי (משמאל) (צילום: אדריאן הרבשטיין)

ניצחון שני רצוף להפועל עכו, הפעם במשחק חוץ באצטדיון טדי, 0:1, על בית"ר ירושלים. היה זה ניצחון ראשון של הפועל עכו במגרש בטדי, מאז עלייתה לליגת העל לפני ארבע עונות. כל שחקני הקבוצה, ללא יוצא מן הכלל, הציגו משחק לחימה עיקש ובלתי מתפשר.

על המגרש זה נראה כאילו עכו שיחקה עם 22 שחקנים. איפה שהכדור התגלגל, היו עליו שני שחקנים מעכו, כשכל אחד מהם מחפה על חברו. מלבד עבודת ההגנה, יצאה עכו מדי פעם למתקפות מתפרצות במטרה 'לעקוץ' ולכבוש. לצד זאת יש לציין, שגם אלילת המזל היתה לצד עכו, שיצאה בשלום משפע ההזדמנויות אליו הגיעו שחקני בית"ר.

השוער דודו גורש, הקורה, המשקוף, חוסר הדיוק של חלוצי בית"ר וכמובן גם המזל, מנעו שוויון. מי ש'ניקה' את השטח עוד לפני רחבת ה-16 היו צוות הבלמים מישה מישאלוף ואדי גוטליב, שנתנו משחק הקרבה משובח. השער היחיד נכבש מראשו של אמיה טגה, לאחר הגבהה מצוינת של תמיר כחלון. טגה: "אין מאושר ממני. אחרי השער רצתי עם אצבע בפה כדי להקדיש את השער לבן שלי שנולד לפני שלושה חודשים".

 איציק טוייזר, שמעון הדרי
מוקדש לציון ויצמן. איציק טוייזר, שמעון הדרי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אגב , החלוץ הפורה אוהד קדוסי שהבקיע שלושער בשבוע שעבר, אומנם לא כבש הפעם, אבל הטריד ללא הרף את הגנת בית"ר.

המאמן שמעון הדרי נשמע, איך לא, מאושר בסיום המשחק: "לפני המשחק, ציפתה לנו סדרת משחקים קשה נגד כל הגדולות בכדורגל הישראלי: בית"ר ירושלים, מכבי חיפה, הפועל ת"א ומכבי ת"א. לא הרבה האמינו שניקח נקודות במשחקים האלה ואני שמח שהתחלנו את הסדרה בניצחון. אשמח להמשכיות". 
הדרי ביקש להקדיש את הניצחון ליו"ר ציון ויצמן, שעובר בימים אלה תקופה לא פשוטה, לאור פסיקת היועצת המשפטית בעיריית עכו, כי עליו לסיים את תפקידו במועדון עקב ניגוד עניינים, לטענתה.

לעכו מצפה במחזור הקרוב משחק בית נגד מכבי חיפה, שמגיעה למפגש הטעון הזה עם נקודה אחת מתוך 12 נקודות אפשריות. רגע לפני שתתפתח 'רעידת אדמה' במועדון החיפאי, ינסו חניכיו של המאמן ראובן עטר לנצח בעכו. המטרה של המאמן העכואי שמעון הדרי, תהיה להכין את הקבוצה למשחק כשברקע הלחץ העצום בו נמצאת מכבי חיפה.
הדרי ועוזריו בצוות המקצועי, יצטרכו לעבוד בעיקר בהיבט הפסיכולוגי, כי מבחינה מקצועית וטאקטית, הפועל עכו מסוגלת להערים קשיים על החיפאים וביום טוב אפילו לנצח ולהעמיק עוד יותר את הצרות במכבי חיפה.

לקראת המשחק, אומר הדרי: "אני לא נכנס לבעיות של מכבי חיפה והם גם לא מענייניי. יש את הקבוצה שלי, הפועל עכו, ואני אמור להכין אותה בצורה הטובה ביותר לעוד משחק בליגת העל".

אצטדיון טוטו-עכו אמור לעבור בימים הקרובים בדיקה נוספת של נציגי משרד התמ"ת ומשטרת ישראל. כזכור, המגרש אושר לקיום משחקים באופן זמני עד לתיקון כל הליקויים שהתגלו בו בתחילת העונה.

מנהל החברה הכלכלית בן מיוסט: "האישור שקיבלנו תקף לחודשיים. היו שתי דרישות חדשות שהעלו אותן רק השנה והן בוצעו. האצטדיון כשיר ומאושר למשחקים עד סוף העונה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות