fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לא ליגה, לא גביע

הפועל עכו ממשיכה להיראות רע ובמחזור האחרון סגרה 7 משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון. בגביע: הקבוצה הודחה כבר בסיבוב הראשון אחרי הפסד 3:0 בקרית שמונה. הבלם אלון זיו והקשר עומר בוקסנבוים, הצטרפו. האוהדים מוחים נגד התנהלות הקבוצה
יובל נעים
על סף ייאוש. המאמן יובל נעים (צילומים: אדריאן הרבשטיין)

הפועל עכו רשמה במחזור האחרון משחק ליגה שביעי ברציפות ללא ניצחון כשסיימה את משחק הבית שלה נגד הפועל רעננה בתיקו אפס. היה זה משחק תשיעי העונה (מתוך 19 משחקים) שעכו מסיימת משחק ללא הבקעת שערים. המאמן יובל נעים: "אנחנו בתקופה לא טובה וזה מתבטא גם בתוצאות. לשחקנים יש רצון אבל זה לא מספיק כי היכולת חלשה. אם עד עכשיו דיברנו על הבאת שני שחקני חיזוק לחלק הקדמי, אז עכשיו אני מדבר כבר על הבאת 3-4 שחקנים חדשים לפחות, לצורך רענון הסגל. יש משחקים שאני אומר שאנחנו צריכים להודות לאל שזה נגמר כמו שזה נגמר".

כל הקבוצות התחזקו ורק עכו לא. איך אתה מסביר את זה?
"בניגוד לקבוצות אחרות שמשופעות בתקציבים, להפועל עכו יש מגבלות תקציביות וכדי להצליח עלינו לקלוע בול בשחקן שיתאים לנו. בתקופה הזאת השוק לא משופע בשחקנים איכותיים ויש גם הרבה שחקנים שמראש אומרים שהם לא רוצים לבוא לפה. אנחנו בודקים, בוחנים ונראה מה יהיה". החלוץ ג'אקו ערפאת, שהיה אמור להגיע למבחנים, לא יגיע בסופו של דבר. היו"ר שינהולץ: "ג'אקו עשה מאיתנו צחוק. הוצאנו לו אישור שהייה בארץ, סידרנו לו דירה והכל היה מוכן להגעתו, אבל כל יום הוא מצא תירוץ אחר לאי הגעתו. כשראינו שהעניין נמשך יותר מדי זמן, ביטלנו הכל".

יובל נעים
על סף ייאוש. המאמן יובל נעים (צילומים: אדריאן הרבשטיין)

שם נוסף שהוזכר השבוע כמועמד לחיזוק הוא גארי דמבלה (27), חלוץ מגאנה שמשחק כיום בליגה הסינית. בינתיים, מי שסיכמו השבוע הם הבלם אלון זיו (37), שחוזר לקדנציה נוספת בעכו לאחר שלא הרבה לשחק בהפועל רעננה, והקשר עומר בוקסנבוים (31) מהפועל ר"ג. זיו, שצפוי לסיים את הקריירה בהפועל עכו, אמור להשתלב בעתיד בתפקיד מקצועי במחלקת הנוער של המועדון.

געגועים לויצמן
לפני המשחק נגד רעננה, התייצבו ראשי חוג האוהדים סמי אוזן וניר דרשר, וחילקו בכניסה לאצטדיון מנשרים הקוראים ל"ניהול מקצועי, לא פוליטי. מלחמות אגו, לא אצלנו". כמו כן, הוחלט על מחאה שקטה במהלכה הפנו האוהדים את הגב לעבר המגרש ובמשך שתי דקות תמימות כלל לא עודדו את הקבוצה.

דרשר, פרט ונמק.
"ברגע שהעירייה לקחה על עצמה את ניהול המועדון והפוליטיקה נכנסה, הקבוצה הולכת ומתדרדרת".

מה ראש העירייה אשם שהקבוצה לא מבקיעה שערים?
"ראש העירייה בא עם כוונות טובות וגם התקציב גדל, אבל הכסף לא מנווט לכיוון הנכון. איך ייתכן שעד היום הקבוצה לא מצליחה להתחזק? מצד אחד משלמים מאות אלפי שקלים עבור יועץ על כמו אלון חרזי ומצד שני אומרים שיש מגבלות תקציביות. הרי בכסף שמשלמים לחרזי יכלו להביא שני זרים תותחים".

דרשר הוסיף וציין עוד כי מרבית האוהדים נפגעו מהמאמן יובל נעים, שבסיום המשחק לפני שבועיים בקרית אליעזר נגד הפועל חיפה, נזף בשחקנים יובל שבתאי ואליאור סיידר, על שהודו לקהל. דרשר: "היינו ביציע קרוב ל-500 אוהדים, אז בגלל 2-3 ילדים טיפשים שקיללו צריך להעניש את כל הקהל? הקבוצה חיה מהאוהדים והחיבור בינינו בלתי נפרד".

אוזן, בזמנו דווקא היית מהתומכים הגדולים במהלכי העירייה.
"נכון, והיום אני מודה שזו היתה טעות. אני מתגעגע לתקופה של ציון ויצמן, כי אצלו לא היה קורה מצב שהוא רואה את הקבוצה נראית ככה ולא מבצע שינויים או מביא חיזוק. עובדה שבתקופה הקבוצה רק פרחה והצליחה".

הדחה בסיבוב ראשון
הקבוצה ממשיכה להיראות רע לא רק בליגה, אלא גם בגביע והשבוע היא הודחה כבר בסיבוב הראשון אחרי שנכנעה לעירוני קרית שמונה, 3:0. המאמן יובל נעים, ביצע כמה שינויים בהרכב, אך זה לא שינה הרבה והקבוצה, שטרם התחזקה בחלק הקדמי, סיימה עוד משחק ללא כיבוש שערים. ככה, אי אפשר לנצח ובטח שעוד יותר קשה יהיה לשרוד בליגת העל. היו"ר שינהולץ: "אנחנו חלשים, זאת עובדה. יש מי שאמון על הבאת שחקני חיזוק. עכשיו, אחרי שעפנו מהגביע, מה שנשאר לנו זה להתרכז בהישארות בליגה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות