fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ארצית: הפועל עכו הודחה בסדרת חצי הגמר

העונה של הפועל עכו הגיעה השבוע לסיומה, כשהפסידה בסדרת חצי גמר הפלייאוף של הליגה הארצית 0:2 לפייבוריטית לעלייה הפועל חיפה. החבורה של המאמן יוסי בוכניק הצליחה לתת פייט לא רע בשני המשחקים, אבל הסגל הרחב מאד של חיפה הוא זה שעשה את ההבדל והביא להכרעת שני המשחקים.

במשחק הראשון שנערך בקרית אליעזר, עכו הצליחה למתוח את חיפה במשך המחצית הראשונה ולהוביל בחלק מהזמן ובתום 20 דקות לוח התוצאות הראה יתרון זעיר 42:43 לאדומים מחיפה. המחצית השניה הייתה סיפור שונה לגמרי ורק קבוצה אחת הייתה על המגרש ובסיום ניצחון מוחץ 69:89 לחיפה שהעלה אותה ליתרון 0:1 בסדרה. ניב זקס בלט בשורות עכו עם 28 נק'.

ניב זקס ואביב למברג מנסים לעצור את טל פרסלני (צילום: אלעד נבו)
ניב זקס ואביב למברג מנסים לעצור את טל פרסלני (צילום: אלעד נבו)

המשחק השני נערך בעכו יומיים לאחר מכן גם כן סיפק את הסחורה. חיפה פתחה חזק ועלתה ליתרון 19:33 (דקה 15). לעכו לקח זמן להיכנס לעניינים ובסיום המחצית הראשונה מזערה נזקים וירדה להפסקה בפיגור 32:39. את המחצית השניה עכו פתחה בצורה הרבה יותר טובה ועלתה ליתרון ראשון 46:47 (דקה 24). עכו המשיכה לתת פייט אדיר אבל חיפה הצליחה להשתלט על המשחק ובפוטופיניש לנצח 66:72. בלטו בעכו: אורן בן חמו 16 נק', אופק בן יעקב 13 נק'.

הפועל עכו כדורסל
ניב זקס עוצר את אילן נניקשווילי בדרך לסל (צילום: אלעד נבו)

קפטן הפועל עכו אורן בן חמו: "אני חושב שבאמת עשינו את המקסימום שלנו בשני המשחקים. במשחק השני הלך לנו הרבה יותר טוב בבית. הפסדנו לקבוצה מצוינת ואני חושב שהם אלה שיעלו. כל הכבוד לחיפה. מבחינתנו סיימנו עונה באמת מצוינת".

מאמן עכו יוסי בוכניק: "אני שמח וגאה באיך שהופענו בסדרה הזאת לאחר התקופה האחרונה הלא טובה שעברנו לנו שכללה פציעות ועוד כל מיני דברים מסביב. עמדנו בכבוד בסדרה ולא היינו רחוקים מלהפתיע אצלנו בבית. אף אחד לא אוהב להפסיד ואני גאה בשחקנים שלי. חבל שלא הגענו למשחק שלישי אבל בסופו של דבר שיחקנו נגד הקבוצה טובה ביותר והעמוקה ביותר. מאד נהניתי לאמן את  הקבוצה הזאת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות