fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגה ב': איתן אלוש ומכבי עכו מתחזקים

השחקן חוזר בתשובה ועבר מבית"ר נהריה למכבי עכו המוצהרת כקבוצה דתית שאינה משחקת בשבת. עכו צירפה בנוסף לאלוש עוד חמישה שחקנים ובהם גם העברה מפתיעה של נאור נחום מהפועל עכו
איתן אלוש
מתחזק ומחזק. איתן אלוש (צילום: יוסי חדד)
איתן אלוש
מתחזק ומחזק. איתן אלוש (צילום: יוסי חדד)

מכבי עכו ביצעה השבוע שדרוג משמעותי בהרכב הקבוצה כשצירפה שישה שחקנים איכותיים ששיחקו בליגות גבוהות ויחזקו אותה בעונה שתפתח בשבוע הבא במשחק נגד מכבי כאבול בגביע המדינה.

שלושה מהשחקנים מבית"ר נהריה: ניר צביאלי, איתן אלוש, אבירם בן חמו וכן נאור נחום מהפועל עכו, טל טלסה מהפועל כרמיאל, וויטל רבינוביץ ממכבי צור שלום.

סיפור מעניין קשור להעברתו של איתן אלוש. הסיבה לטענת יו"ר בית"ר נהריה ניסים אלפסי, היא שאלוש חזר בתשובה ולכן הוא יוכל לשחק עם מכבי עכו שמוצהרת כקבוצה דתית ומשחקת רק בימי שישי או חמישי.

אלוש: ״אכן כן חזרתי בתשובה יותר נכון אני מתחזק מזה חודשיים, אצל רבי מאיר אלחרר מעכו. מידי פעם אני לומד גם בכולל ומשתדל כמה שאפשר״.

אלוש מתפרנס מעבודתו במפעל שטראוס בעכו נשוי ומצפה שגם רעייתו תחזור בתשובה: ״אם ירצה השם גם זה יבוא כרגע כל אחד בשלו. לא קשה. אני מרגיש מצוין. זו הדרך שכל אחד צריך להיות בה. אני רוצה לעזור ומקווה שנאבק על העלייה כי בסך הכול יש ארבע חמש קבוצות חזקות בליגה ואם נאבק יכול להיות שנעלה, עכו קבוצה טובה״.

העברה מפתיעה ומעניינת הייתה של נאור נחום מהפועל עכו אחרי שנים שלא נעשתה העברה בין הפועל למכבי עכו. ההעברה נזקפת לזכות אביו של נאור, ברוך נחום, שביקש מציון ויצמן שיאפשר לבנו לשחק במכבי עכו. ברוך נחום שימש עד לפני שנה חבר הנהלה בהפועל עכו וגם חבר בעמותת מכבי עכו. הוא פרש בגלל עיסוקיו והפעיל את קשריו הטובים עם ויצמן שחתם על טופס השאלה לבנו של נחום.

ברוך נחום: ״הוא עבר בהשאלה. ציון ויצמן הוא גבר אמיתי, מבין עניין, בן אדם אמיתי. לא היו בעיות, ביקשתי וקיבלתי״.

נאור עבר בשנה שעברה מעכו למעלות, משם לאח"י עכו, שיחק שני משחקים נפצע וסיים את העונה. הפעם הוא בא במטרה לעזור למכבי עכו להעלות ליגה: "יש קבוצה נחמדה. מכבי עכו זו משפחה חמה. כולם שם עכואים וזה מוסיף המון לקבוצה. אני אוהב את הפועל עכו אבל זה לרדת על מנת להעלות ובצורה טובה״.

מה קרה בשנה שעברה?

״שיחקתי במעלות עזבתי בצורה לא כל כך יפה שאני לא רוצה להיכנס לזה. עברתי לאח"י עכו שיחקתי שני משחקים ולצערי נפצעתי וגם הקבוצה ירדה ליגה, ככה שלא נהניתי וכעת אני מקווה שאבנה במכבי עכו״.

יו"ר מכבי עכו ג'וקי בן חמו: ״נאור שחקן טוב ברמה גבוהה והוא יעזור למכבי עכו. צריך להגיד תודה לברוך נחום שעזר לבן שלו לשחק אצלנו״.  אגב בן חמו, הרכש הכי משמעותי שלו השבוע היה כשחגג ברית מילה לנכדו לירון כהן. ספורט "צפון 1" מצטרף למברכים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות