fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טריפל דאבל לקורי קאר בניצחון של עכו על צפת

קורי קאר (צילום: יניב לני)

טריפל דאבל מדהים של 12 נק', 12 ריבאונד ו-13 אסיסטים של קורי קאר שמוכיח שגם בגיל 42 הוא איום רציני, עזר לעכו להשיג ביום ראשון ניצחון ביתי מרשים 72:86 (33:44 לעכו במחצית) על הפועל צפת.

הרבע הראשון עוד היה מנומנם והסתיים 9:11 לעכו. אבל מכאן עכו השתלטה על העניינים וכבר עלתה ליתרון של 25 נק' במהלך המחצית השניה והמאמן יוסי בוכניק הרשה לעצמו לשתף את כל הספסל. הניצחון מבסס את עכו במקום הרביעי במרחק ניצחון מכפר יונה החמישית.

עוד קלעו לעכו: רז מנשה 18 נק', אבי נניקשווילי 11 נק', לירן שוורצוולד ואסף רוטשטיין 10 נק' כ"א, גיא יוסיפוביץ' ובן פריינטה 6 נק' כ"א, רום זרובצ'יק 3 נק', איתמר קרויטרו 2 נק'.

עבירה שטותית. קורי קאר (צילום: מיכה פישנזון)
בלתי נגמר. קורי קאר (צילום: מיכה פישנזון)

המנהל המקצועי אילן פרומן: "האמת שקצת פחדנו מצפת כי הם באו אחרי ניצחון על מעלות שהעלה להם את הביטחון והם מאיימים על הכניסה לפלייאוף העליון. באנו מפוקסים ומרוכזים וקורי נתן משחק מדהים, מזמן לא ראיתי דבר כזה".

קורי קאר: "זה היה ניצחון שהוא כולו קבוצתי. הליגה מאד צפופה וכל תוצאה אפשרית". על הטריפל דאבל הוסיף: "אני בסך הכל מנסה לעזור לקבוצה שלי כמה שאני יכול. יש לנו עדיין דרך ארוכה ואנחנו נלחם עד השניה האחרונה".

במחזור הקרוב עכו תקבל מנוחה בשל מספר הקבוצות האי זוגי בליגה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות