fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טוויזר: "הפועל עכו היתה בעבר במצבים קשים יותר, וניצלה"

מאמנה החדש של הפועל עכו, איציק טוויזר, טרם הוביל את קבוצתו לניצחון, אבל משחרר סיסמאות אופטימיות. עם שחקני רכש מליגה א' ושחקני חילוש זרים, לא נראה שהפעם עכו תינצל מירידה
איציק טוויזר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

 

 

הפועל עזריאלי עכו (ליגת העל)

עוד מחזור עבר, והפועל עכו נותרה שקועה במקום האחרון בטבלת ליגת העל, כשהיא במרחק 7 נקודות מהקו האדום.

במחזור האחרון, ספגה עכו הפסד בית נוסף, 1:0, להפועל חיפה. כמו במשחק הקודם נגד הפועל באר שבע, גם הפעם עכו לא נפלה מיריבתה, אבל עם מלחמה בלבד, אי אפשר לנצח משחקים.

עכו החזיקה מעמד במשך 82 דקות, אז ספגה את השער היחיד במשחק שהכריע את המפגש.

עכו זקוקה לנקודות כמו חמצן, אבל כרגע אין לה את האיכויות להביא אותן. יש לה סגל שחקנים ישראלי סביר, שאם היה מגובה בשחקני חיזוק זרים טובים, היה יכול לתת פייט במאבק נגד הירידה. אבל סוכן השחקנים דודו דהאן, שאחראי על הגעת רוב שחקני סגל הקבוצה, הביא בחלון ההעברות שחקנים מליגה א', כמו עמיד מחאג'נה מהפועל ירושלים, בר הלל מהפועל אסי גלבוע וליאל ספורטס, שלא שיחק כלל מאז פתיחת העונה. אם כל הכבוד לשחקנים האלה, קשה להאמין שדווקא איתם עכו תשרוד בליגת העל.

גם בגזרת השחקנים הזרים, אין שום בשורה. פטר אוניקצ'י נראה אבוד וחסר יסודות בסיסיים, איבה לא יציב, סיסוקו סביר, ומוליץ' ודמראווי שמחממים את הספסל, לא ממש תורמים.

די ברור שאם עכו לא תצרף זרים איכותיים, היא פשוט לא תשרוד.

המאמן איציק טוויזר: "היינו במשחק עד הסוף, הגענו למצבים, ובסוף ספגנו. זה מתסכל, ולצערי זה סימפטום שהולך אתנו בהרבה מאוד משחקים העונה. מאכזב להפסיד במשחקים צמודים כאלה, אבל אנחנו לא נשברים וכבר עם הפנים קדימה. נמשיך להיאבק עד הסוף. יש פה קבוצה שנלחמת, שרוצה להצליח, שמשקיעה, ואלה דברים מעודדים שמפיחים בי תקווה להמשך. הליגה לא נגמרה, ויש עוד מספיק נקודות בקופה. הפועל עכו היתה בעבר במצב קשה יותר, עם מינוס 11 נקודות, וניצלה. אסור לנו לאבד תקווה ולהרים ידיים".

במהלך המשחק התפתח עימות מילולי בין עוזרו של טוויזר, דוד מרטן, לבין מספר אוהדים, שקיללו אותו על רקע הבאתו לעכו על ידי סוכן השחקנים דודו דהאן. מרטן ענה לאוהדים, מה שהגביר עוד יותר את התסיסה נגדו.

טוויזר: "רוב הקהל תומך בקבוצה ומעודד. בשני המשחקים האחרונים, גם נגד באר שבע וגם נגד הפועל חיפה, הקהל דווקא העריך מאוד את רוח הלחימה של השחקנים, ולמרות שהפסדנו מחא לנו בסיום כפיים. אנחנו מעדיפים להתרכז בשיפור היכולת של הקבוצה ופחות במה שקורה ביציע".

איציק טוויזר (צילום: אדריאן הרבשטיין)
איציק טוויזר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

 

רק בעכו: החתימו שחקן בלי לראותו

עליקו באלה (20) חלוץ צעיר מניגריה, חתם השבוע בקבוצה. אליקו הצטרף לעכו מבלי שאף אחד מהצוות המקצועי ראה אותו בפעולה, כשההחתמה נעשית רק על סמך המלצתו של סוכן השחקנים דודו דהאן.

באלה מגיע מקבוצת זולטה ורגאם הבלגית, במדיה לא שיחק אפילו פעם אחת. לפני שנתיים שיחק בקבוצה טרנצין מצ'כיה. הוא שותף ב_32 משחקים, והבקיע 6 שערים.    

 

כמה שילמה עכו על גרביים קרועות?

הפועל עכו הועמדה לדין משמעתי בגלל… גרביים קרועות.

האירוע התרחש במהלך משחק הבית של הקבוצה נגד הפועל אשקלון. על פי דוח השופט, פתיחת המחצית השנייה התעכבה בדקה וחצי! מאחר וקפטן הקבוצה העכואית גל שיש, עלה למגרש עם גרביים קרועות והתבקש להחליפן. פסק הדין: קנס כספי בסך 3000 שקלים.

הגשם ניצח את הכדורגל בליגות הנמוכות

כל משחקי המחזור מסוף השבוע שעבר נדחו לסוף השבוע הזה, עקב מזג האוויר הגשום.

המשחק המרכזי יפגיש את הקבוצה המתאוששת של סקציה מעלות נגד הקבוצה המתדרדרת של אחי עכו.

מעלות מגיעה למשחק במומנטום אדיר שכולל 9 משחקים ללא הפסד, בעוד האורחים שקועים עמוק במקום האחרון. בין הקבוצות עומד כרגע פער של 7 נקודות, כך שניצחון של מעלות יעמיק עוד יותר את המשבר של אחי עכו ויפחית באופן משמעותי את סיכוי ההישרדות שלה בליגה.

בית"ר נהריה תצא למשחק חוץ קשה מול מוליכת הטבלה, הפועל כאוכב.

 

בית דין משמעתי

אחי עכו הועמדה לדין משמעתי בגלל גופיה טרמית וטייץ. המקרה התרחש במהלך משחקה של אחי עכו נגד עירוני כאבול. על פי דוח השופט, שוער הקבוצה, עלה למגרש כשהוא לבוש בגופיה טרמית ובמכנסי טייץ שאינם בצבע אחיד. השוער התבקש להחליף את הבגדים וגרם לכך שהמשחק נפתח באיחור של 7 דקות. בית הדין הרשיע את אחי עכו בסעיף איחור עלייה למגרש וקנס אותה בסכום של 500 שקלים.

 

ותיקים: שלום וניצחון

ותיקי עירוני עכו השיגו השבוע 2 ניצחונות ליגה שהעלו אותם לראש הטבלה.

במשחק הראשון הביסה עכו את ותיקי בני סכנין, 1:6. בחגיגת השערים השתתפו: חופי ברנס _ 2 שערים, דותן שלום, ערן גאון, איציק גולדשטיין ואלון זיו _ שער אחד כ"א.

במשחק השני הביסה עכו את ותיקי טירת הכרמל, 0:4. עומרי שלום הצטיין עם שלושער. איציק גולדשטיין השלים בשער רביעי.

 

דור העתיד: קבוצת הנוער של מטה אשר עלתה לשמינית גמר הגביע

קבוצת הנוער של הפועל מטה אשר, בהדרכת המאמן ג'קי שריקי, העפילה לשלב שמינית גמר גביע המדינה, אחרי שהפתיעה את מכבי קריית אתא מהליגה הלאומית, 1:2, אחרי הארכה.

מחמוד חאמד העלה את מטה אשר ליתרון ראשון (דקה 51), אך האורחים הצליחו להשוות (דקה 75), והמשחק נגרר להארכה.

זאהי אחמד, שהוקפץ מקבוצת נערים א' ועלה כמחליף, כבש בדקה ה_105, והכריע את המפגש.

מחלקת הנוער בהפועל עכו עברה שינוי

מחלקת הנוער של הפועל עכו, עברה השבוע לידי עמותת הקבוצה הבוגרת של המועדון. סיכום על כך הושג במהלך פגישה שהתקיימה אצל ראש עיריית עכו שמעון לנקרי, בין מנכ"ל הקבוצה הבוגרת יניב משולם, למנהל  מחלקת הנוער אשר (ג'וקי) בן חמו. הסיבה: מחלוקת בין הצדדים על אופן ניהול המחלקה. מקסים אזולאי, שניהל בעבר את בתי הספר לכדורגל במכבי ובהפועל עכו והיה אחראי על מתחם האימונים החדש בעיר, מונה למנהל המחלקה.

עוד סוכם, כי חנן בן חמו, מנכ"ל מחלקת הנוער, ימשיך בתפקידו.    

 

לאן השבוע

ליגת העל

הפועל רעננה -הפועל עזריאלי עכו (מוצאי שבת, 3.2, שעה 18:00)

ליגה ב' (שישי, 2.2)

הפועל כאוכב – בית"ר נהריה (שעה 13:15)

סקציה מעלות _ אחי עכו (שעה 12:00)

ליגה ג' (שישי, 2.2)

הפועל דיר אלאסד- הפועל נהריה

כיתוב: הליגה בורחת להם. סיראג' נאסר מהפועל עכו מתקשה מול שחקני הפועל חיפה (צילומים: אדריאן הרבשטיין)

מינוי חדש. מנהל מחלקת הנוער בהפועל עכו, מקסים אזולאי

אחים כובשים. דותן ועומרי שלום מוותיקי עירוני עכו

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות