fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חכמים על חלשים: 0:4 להפועל עזריאלי עכו על האחרונה בטבלה

השאיר אותם מאחור. ברנקו מיכאלוביץ' גובר על הגנת שעריים (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הקבוצה, במשחק לא גדול, הביסה בביתה את האחרונה בטבלה מכבי שעריים, 0:4. כוכב המשחק היה החלוץ ברנקו מיכאלוביץ' שהרשים שלישייה. הראשון הגיע בדקה ה-34. אחמד קסום פרץ מימין, הגביה למרכז הרחבה, ומיכאלוביץ', התרומם גבוה מעל ההגנה האורחת ונגח מקרוב פנימה, 0:1. בדקה ה-71 הכפילה עכו את יתרונה. אדריאן רוצ'ט שלח כדור עומק למיכאלוביץ', שמול השוער גלגל לרשת, 0:2. עמוק בתוספת הזמן בישל מוראד אבו ענזה, שנכנס כמחליף, למיכאלוביץ' את השער השלישי ורגע לפני שריקת הסיום, כבש אבו ענזה שער בכורה יפיפה שחתם את תוצאת המשחק. החלוץ עיזאת חלאילה, שנפצע במשחקי ההכנה ונעדר כ-3 חודשים, שותף לראשונה העונה.

המאמן שלומי דורה: "ניצחון משכנע, אבל הדרך שלנו בליגה עוד ארוכה. מתחילת העונה סימנו לעצמנו מטרה, שתביא אותנו בסיום העונה לליגת העל. למרות שיש לנו לפעמים ירידות ביכולת, אנחנו מראים שיש לנו דרך ואופי. השגנו 3 נקודות חשובות ומשמעותיות, במיוחד אחרי התיקו נגד עפולה במחזור הקודם. אנחנו לא מסתכלים כרגע על המקום הראשון".

brankomicelovitz
השאיר אותם מאחור. ברנקו מיכאלוביץ' גובר על הגנת שעריים (צילום: אדריאן הרבשטיין)

דורה גם התייחס לשערו הראשון העונה של החלוץ מוראד אבו ענזה, כשאמר: "בכדורגל אין בלוף. מי שעובד קשה ומשקיע, גם ישיג בסופו של דבר תוצאות. מוראד הוכיח שהוא ספורטאי למופת, וגם כשהיה על הספסל ולא שיחק, הוא לא התלונן והמשיך להתאמץ ולעבוד קשה. אנחנו יכולים להתעודד שיש לנו שחקן כמוהו. ידעתי שזה יבוא ועוד לפני שהוא נכנס גם אמרתי לו שהוא יבקיע. אני שמח בשבילו".

מוראד אבו ענזה, היה נרגש משער הבכורה שלו בקבוצה, ובעיקר מהתגובות החמות שקיבל בסיום המשחק מהיו"ר דודי רוזנפלד ומשאר אנשי הקבוצה. אבו ענזה: "באתי להפועל עכו כדי לעזור לה להשיג את המטרות שלה העונה, וכשמביאים אותך לקבוצה חדשה בשביל מטרה מסוימת ואתה לא עושה את זה במשך 7 מחזורים, אתה מאבד קצת את הביטחון. בדרך כלל, כולם זוכרים את ההחמצות ואת התקופות הלא טובות, אבל לשמחתי, אני נמצא במועדון שהאנשים בו אוהבים ומכבדים אותי, והתגובות שלהם בסיום, חיזקו אותי וגרמו לי לבכות מהתרגשות. שמחתי כאילו זה היה השער הראשון שלי בחיים. היתה לי שיחה אישית עם המאמן שלומי דורה ואמרתי לו שאני מקבל בהבנה את הישיבה שלי על הספסל וכמה שייתן לי לשחק, אפילו דקה, אתן את כל כולי למען הצלחת הקבוצה. לא משנה לי כמה שערים אבקיע, מה שחשוב לי זה שהפועל עכו תעלה בסיום העונה לליגת העל".

הניצחון השאיר את עכו במקום השני בטבלה, מרחק של 3 נקודות מהמקום הראשון.

במחזור הקרוב מצפה לעכו מפגש פסגה נגד מוליכת הטבלה, הפועל רמת גן. דורה: "הפועל רמת גן היא קבוצה טובה שלא מוותרת גם כשהיא בפיגור. נלמד אותם ונבוא מאורגנים, מוכנים ומפוקסים".

moradaboanza
התרגשתי כמו ילד. מוראד אבו ענזה חוגג שער בכורה העונה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות