fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זה כל הקסם

הפועל עכו השלימה השבוע את אחד הקאמבקים הגדולים בכדורגל הישראלי, ומחקה פיגור של 10 נקודות בדרך להבטחת ההישארות בליגת העל. המאמן שלומי דורה: "עשינו מסע קסום. מגיע לנו להישאר". הקפטן דודו גורש: "מגיע למאמן פרס ישראל על ההישג המדהים". מכבי עכו הפסידה לאיכסל בגמר ותשחק גם בעונה הבאה בליגה ב'
שמחת המנצחים. המאמן שלומי דורה מודה לקהל העכואי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
שמחת המנצחים. המאמן שלומי דורה מודה לקהל העכואי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

זה היה אחד ממבצעי ההיחלצות הגדולים בתולדות הכדורגל הישראלי בליגת העל. הפועל עכו, בעידן המאמן שלומי דורה, הצליחה למחוק פיגור של 10 נקודות ולהבטיח לעצמה, מחזור אחד לסיום העונה, את ההישארות. ביום שני האחרון, כשהיא מלווה במאות אוהדים נרגשים, השלימה הפועל עכו מסע הישרדות הרואי אחרי שגברה במשחק חוץ על מכבי נתניה, 1:2.

המאמן שלומי דורה: "עשינו מסע הישארות קסום ומגיע לנו להישאר. אני גאה בשחקנים ששיחקו כמו גברים ונתנו את הכל כדי להשיג את המטרה. מדובר בהישג ענק שמביא למועדון ולעיר הרבה כבוד. כשחתמתי בקבוצה בחודש ינואר, אף אחד לא חלם שנישאר בליגה ובטח שזה עוד יקרה לפני סיום העונה. אישית, האמנתי שנישאר וזה מה שהקרנתי גם על הסביבה".

השוער דודו גורש: "עד לפני חודשיים, אף אחד במדינת ישראל, לא פרשן, לא שחקן, לא מאמן, לא אוהד, לא חובב כדורגל, ואפילו אנשים מתוך המועדון, לא נתן לנו סיכוי להישאר בליגה. איכשהוא הצלחנו לצאת מהמצב הקשה והשלמנו מסע הישארות בלתי ייאמן. זה מדהים".

יוסי דורה: "היממנו מדינה שלמה. אחרי הפיטורים של אלון חרזי, הבנו שהאשמה בנו, בשחקנים, ומאז הזעזוע, התחלנו לשחק. נקודת המפנה היתה לדעתי בניצחון על הפועל ת"א. משם, יצאנו מחוזקים וידענו שאם נמשיך ככה, יהיה קשה לעצור אותנו. התחברנו בצורה יוצאת מן הכלל והשלמנו מאבק הישארות גדול".

שמחת המנצחים. המאמן שלומי דורה מודה לקהל העכואי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
שמחת המנצחים. המאמן שלומי דורה מודה לקהל העכואי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אמיר אבו-ניל: "אני עדיין מעכל את מה שעשינו. ההצלחה שלנו היא הביחד. הבנו שמדובר בפרנסה שלנו ושאנחנו חייבים לעשות הכל כדי להצליח. הפועל עכו זה מועדון מדהים ומגיע לו להיות בליגת העל".

היו"ר רוני פרטוש, שרק לפני חודשיים היה על סף ייאוש, אמר: "מודה שגם אני הייתי מאוד סקפטי לגבי ההישארות שלנו בליגה, אבל עשינו את זה, כנגד כל הפרשנויות והתחזיות. היינו בקבר וכבר הזמינו לנו מצבה, אבל המאמן שלומי דורה והשחקנים עשו הישג אדיר והחיינו מחדש את הקבוצה בזכות הקרבה ועבודה קשה. מילה טובה מגיעה גם לאוהדים שלנו, שהוכיחו בגרות ותמכו בנו גם במצבים הקשים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות