fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ואת נשארת נאיבית שכמותך

הפועל עכו חזרה מהפגרה בדיוק כמו שסיימה אותה: בהפסד. איציק טוויזר, מאמן קבוצת הנוער, מונה למנהל מקצועי בקבוצה הבוגרת * ליגות נמוכות: בית"ר נהריה שמרה על מעמדה בצמרת, סקציה מעלות מתקדמת
מעבים את הצוות המקצועי. איציק טוויזר והמאמן אלון זיו כבש צמד. יהונתן בכר מקבוצת נערים ג' של הפועל עכו צילומים: עצמי
מעבים את הצוות המקצועי. איציק טוויזר והמאמן אלון זיו כבש צמד. יהונתן בכר מקבוצת נערים ג' של הפועל עכו צילומים: עצמי

ניצחון אחד בשישה משחקי בית. זה הנתון העגום של הפועל עכו שבמחזור האחרון ספגה הפסד ביתי, שלישי העונה, להפועל כפר סבא, 1:0.

עכו דווקא פתחה מצוין את המשחק וכבר בדקות הראשונות הגיעה לשתי הזדמנויות כיבוש קורצות, אך נאור עבודי התמהמה ואקיגו אוהיסון, בעט לשמיים. מנגד, בהתקפה הראשונה שלה במשחק, בדקה ה-20, הבקיעו האורחים את השער היחיד במשחק. השוער רום אילוז, שבמשחקים האחרונים ספג לא מעט ביקורות על שערים שספג, היה גם הפעם מעורב באשמה, כשכדור שטוח שנבעט למרכז השער, חמק מתחת לידו וחדר לרשת, 1:0 לכפר סבא. בהמשך, אילוז גם מנע כמה שערים בהצלות טובות.

הפועל עכו של העונה הנוכחית סובלת מסף שבירה נמוך, אחרת קשה להסביר את הירידה ביכולתה מרגע שספגה. גם שלושה חילופים התקפיים שביצע המאמן אלון זיו, לא עזרו וההפסד, החמישי של עכו העונה, הוריד אותה למקום ה-11 בטבלה.

המאמן אלון זיו: "הפסד מאכזב ומתסכל ויש לנו מה להצטער על אובדן הנקודות. המחצית הראשונה היתה הכי טובה שלנו העונה. מי שנכח במשחק ראה קבוצה שבאה מוכנה, שעבדה קשה בפגרה, שייצרה מצבי הבקעה ושלא נפלה מהיריבה. השחקנים התאמצו וגילו מחויבות, אבל זה לא מספיק. כפר סבא, בהתקפה אחת, עקצה. כדורגל זה לפעמים גם עניין של מומנטום ושל מזל. המחצית השנייה היתה שקולה יותר, אבל לא הצלחנו להבקיע ולא ניצלנו את המצבים שהגענו אליהם. כולם מדברים על חיזוק שיגיע בחודש ינואר הקרוב, אבל עד ינואר יש עוד 5 משחקים, ואנחנו חייבים להתחיל להביא נקודות. כרגע, אנחנו צריכים להסתפק בסגל השחקנים הקיים".

על יכולתו של השוער הצעיר רום אילוז, אמר זיו: "אני לא מתכוון להעביר ביקורת על שחקן כזה או אחר, בטח לא בתקשורת. את מה שיש לי לומר, אגיד לשחקנים בשיחות בינינו".

טוויזר מנהל מקצועי

איציק טוויזר, מאמן קבוצת הנוער, מונה השבוע למנהל מקצועי של הקבוצה הבוגרת. טוויזר, שימש במשך 7 עונות כעוזר מאמן בהפועל עכו ובשלהי העונה שעברה אף היה כמאמן ראשי. בקיץ האחרון, אחרי התלבטויות רבות, הסכים להתמנות למאמן קבוצת הנוער של המועדון, שמובילה כרגע בראש הטבלה ובפער של 7 נקודות מהמקום השני.

"איציק טוויזר הוא בעל ניסיון מקצועי רב", נמסר מהמועדון, "ואנו בטוחים שהוא יסייע לקבוצה".

עוד נמסר, כי טוויזר לא יעזוב את קבוצת הנוער ויהיה במקביל בשני התפקידים.

ג'וש שגיא, חבר עמותה שהוא גם שחקן תיאטרון, העביר השבוע לשחקנים סדנה בנושא עבודת צוות, שיתוף פעולה וקבלת החלטות. הסדנה הועברה כחלק מהניסיון לגבש את שחקני הקבוצה, שנמצאים במורל שפוף בעקבות שני הפסדי הליגה האחרונים.

מעבים את הצוות המקצועי. איציק טוויזר והמאמן אלון זיו כבש צמד. יהונתן בכר מקבוצת נערים ג' של הפועל עכו צילומים: עצמי
מעבים את הצוות המקצועי. איציק טוויזר והמאמן אלון זיו
כבש צמד. יהונתן בכר מקבוצת נערים ג' של הפועל עכו
צילומים: עצמי

בית"ר נהריה (ליגה ב')

בית"ר נהריה ממשיכה לשמור על מקומה בצמרת הגבוהה (מקום רביעי), אחרי שסיימה, לראשונה העונה, בתיקו. זה קרה במפגש החוץ שלה נגד עירוני כאבול שהסתיים בשוויון, 2:2.

הבית"רים יכולים להיות מעט מאוכזבים שכן הם כבר הובילו ביתרון של 2 שערים, אך עוד לפני סיום המחצית הראשונה, הם כבר ספגו את השוויון.

ירין פריינטה התכבד לכבוש את השער המהיר של העונה כשהבקיע כבר בדקה הראשונה. בדקה ה-4 היממה נהריה כשכבשה את השני מרגלי אליאס חורי. היתרון לא החזיק מעמד הרבה זמן. בדקה ה-11 צימקו המארחים ל-2:1, ובדקה ה-37 כבר השיגו את השוויון.

מנגד, ניצלה נהריה מהפסד כשנפסק לחובתה פנדל בדקה ה-90. השוער חיליק אליעז, עצר את הבעיטה של שחקן עראבה וקבע חלוקת נקודות.

המאמן מיכה שושן: "התמודדנו נגד קבוצה טובה וקשה. פתחנו מצוין, הובלנו 0:2, אבל לא שיחקנו חכם ושילמנו על טעויות בחלק האחורי. באותה מידה של אכזבה, אחרי שהם פספסו פנדל בדקה ה-90, אנחנו יכולים להיות גם מסופקים מהנקודה, שמשאירה אותנו בצמרת. מצד שני, יש מקום לדאגה, כי יכולת כזאת לא תספיק לנו במשחקים הבאים".

לאחר 11 מחזורים, מדורגת בית"ר נהריה במקום הרביעי בטבלה עם 19 נקודות, 7 נקודות פחות מהמקום הראשון.
סקציה מעלות (ליגה ב')

סקציה מעלות רשמה ניצחון חוץ יקר כשגברה על אחווה עראבה, 0:3.

המאמן עבאס סואן, ביצע זעזוע בהרכב, כשלא פחות מ-3 שחקנים שהודחו מההרכב הפותח ושולבו רק בהמשך: הקשרים הצעירים תובל אסולין וגל יצחק, והבלם עידו גולדנברג. מי שעוד לא פתח וגם שולב בהמשך היה מלך שערי הקבוצה איתן אדרי, שמחלים מפציעה.

מעלות פתחה מצוין וכבר בדקה ה-2 היממה את המארחים כשאריאל בוזורגי, כבש והעלה את קבוצתו ליתרון, 0:1. בדקה ה-53, הכפילה מעלות את יתרונה, שוב משער של בוזורגי, 0:2. התוצאה נחתמה בדקה ה-76, כשגל יצחק, שנכנס כמחליף דקות ספורות קודם לכן, הבקיע את השער השלישי, 0:3 למעלות.

המאמן עבאס סואן: "כשלא הולך, אי אפשר כל הזמן להאשים רק את המזל, אז עשינו שינוי. אני שמח שזה הצליח. יש שחקנים טובים, אבל הם כנראה היו צריכים ריענון. תחרות על מקום בהרכב היא מבורכת ורק מעלה את המוטיבציה אצל השחקנים. יש תחרות בריאה ואני בטוח שעכשיו כולם יתנו מעצמם הרבה יותר, גם אלה שנכנסו כמחליפים ונתנו את המקסימום וגם אלה שיצאו מההרכב ועכשיו ירצו להוכיח שמקומם חזרה בהרכב. אני מקווה שנמשיך באותו קו, כי אסור לנו ליפול יותר עם הפסדים מתסכלים ואנחנו חייבים להתחיל לחבר כמה ניצחונות".
אחי עכו (ליגה ב')

המומנטום של אחי עכו נבלם השבוע כשהקבוצה הפסידה במשחק חוץ למכבי נח'ף, 3:1. למרות ההפסד, נותרה הקבוצה במקום התשיעי בטבלה.
דור העתיד

נוער

לאומית (מחזור 10)

הפועל עכו – נווה יוסף חיפה, 0:2. לעכו: אורי סבן ורז טוויזר.

בעקבות הניצחון פתחו חניכיו של המאמן איציק טוויזר, המוליכים בראש הטבלה, פער של 7 נקודות מהמקום השני.

ארצית (מחזור 10)

הפועל עפולה – הפועל מטה אשר, 2:2. למטה אשר: זאהי אחמד ועודאי מג'יס.

מחוזית (מחזור 9)

מג'ד אלכרום – סקציה מעלות, 1:0. למעלות: אדם גדבאן.

ניצחון בכורה העונה למעלות, בהדרכת המאמן ניסים אסולין.

נערים א'

לאומית (מחזור 12)

הפועל עכו – מכבי חיפה, 3:4. לעכו: שון צרפתי, יובל סיני, אורי ביטון ועצמי.

ניצחון חשוב לעכו, שנוטשת את המקום האחרון בטבלה ומתקרבת עד כדי נקודה אחת לקבוצות שמעל לקו האדום.

צעירי כפר כנא – הפועל מטה אשר, 0:1.

מטה אשר סופגת שער בדקה ה-90, מפספסת הזדמנות לברוח מהקו האדום, וכרגע מקדימה את כפר כנא בזכות יחס שערים עדיף.

נערים ב'

מחוזית (מחזור 9)

הפועל כאוכב – סקציה מעלות, 2:0. למעלות: אסף עייש ועידו כהן.

נערים ג' (מחזור 10)

הפועל עכו – מכבי נהריה, 1:4. לעכו: יהונתן בכר – 2 שערים, מוחמד אגא ושוהם מלכה – שער אחד כ"א.

קריית ים – בית"ר נהריה, 6:0. לנהריה: אביב טובול – 4 שערים, אורי לוי וקובי צעדון – שער אחד כ"א.

הפועל קדימה/צורן – הפועל מטה אשר, 0:3.

כפר יסיף – חוסן, 0:1.
לאן השבוע

לאומית

סקציה נס ציונה – הפועל עכו (יום שני, 10.12, שעה 19:00)

ליגה ב' (יום שישי, 7.12)

סקציה מעלות – מכבי שפרעם (שעה 13:00)

בית"ר נהריה – מכבי נח'ף (עכו, שעה 13:00)

אחי עכו – צעירי כפר כנא (שבת, 8.12, שעה 11:00)

ליגה ג' (יום שישי, 7.12)

הפועל מרום הגליל – הפועל נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות