fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הצרות באות בצרורות

הפועל עכו מסובכת לא רק בצרות מקצועיות. ברקע, נמצאות שלוש תביעות כספיות שמי יודע איך הן יסתיימו
עבד קשה. דוניה שיינהולץ
ציון ויצמן מימין (צילום: אדריאן הרבשטיין)

החלוץ הגנאי סדריק אדאמס, שחתם בקבוצה בקיץ האחרון, תובע את המועדון, לאחר שלטענתו, לא כיבד את חוזהו על סך 90 אלף דולר. היו"ר ציון ויצמן: "הוא היה אמור להגיע אלינו למבחנים ולא הופיע. לא ידוע לנו למה הוא לא הגיע לארץ". תביעה נוספת שהוגשה לאחרונה על סך 230 אלף שקלים הינה בגין הפרות לכאורה של הסדר תשלומים לחברת "גננות" מנצרת עילית.

"הפועל עכו נהגה בחוסר תום לב וסייעה ביודעין לחייבת (נצרת עילית) להעלים את נכסיה ולהבריחם מהתובעת (חברת גננות). הנתבעת נהגה ברשלנות, התעלמה מצו עיקול, העבירה את הנכסים המעוקלים לנושים אחרים, ואלמלא היתה נוהגת ברשלנות כה בוטה לא היה נגרם נזק לתובעת או לכל הפחות מצומצם היה משמעותית", נכתב בכתב התביעה. עוד צוין, כי "אנו מסיקים כי לאחר שהנתבעת, בהיותה מחזיקת צו עיקול תקף, העבירה לחייבת נכסים מעוקלים, רשאי בית המשפט לחייבה במלוא החוב הפסוק עד לסך אותו העבירה לחייבה באמצעות תשלום לנושים לא מובטחים – (קבלן, עו"ד, ספק מצלמות וגנן) שהינו 230 שקלים אלף שקלים".

עבד קשה. דוניה שיינהולץ מגובש כתב הגנה. מימין: ציון ויצמן, שמעון הדרי ודוניה שיינהולץ  (צילום: אדריאן הרבשטיין)

מדובר בחברה שנתה שירותי גינון ואחזקה במגרש בנצרת עילית, בו השתמשה עכו בעבר. לדברי גורמים בעכו, הקבוצה שילמה את חובה לחברת "גננות" ובימים אלה גובש כתב הגנה. תביעות אלה מצטרפות לפסיקה נוספת, בה נקבע לפני מספר חודשים, כי על הפועל עכו לשלם סכום של יותר ממיליון שקלים לסוכן השחקנים קובי סגל, בעקבות עסקת העברתו של החלוץ ג'קו ערפאת לקבוצה הרוסית אנז'י מחצ'קאלה. ככל הידוע, העניין טרם סודר.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות