fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הצעה: לבטל את החנייה בתשלום ברחוב בן עמי

חבר מועצת העיר עכו, שלמה פדידה, רוצה להחיות את העיר המנדטורית ואת רחוב בן עמי בעיר. טוען שיותר מ-30 חנויות נסגרו בשל מצב כלכלי עגום והעיר נראית כמו רוח רפאים
זה לא נעים לראות חנויות סגורות
זה לא נעים לראות חנויות סגורות. עכו השבוע (צילום: שלמה פדידה)

"מצב עכו המנדטורית בכי רע", טוען חבר מועצת העיר מטעם האופוזיציה שלמה פדידה, ששלח הצעה לסדר, ובה הוא דורש להחיות מחדש את העיר המנדטורית ולבטל את התשלום על חנייה או לחילופין: לתת לבעלי תו תושב, שעתיים חנייה בחינם.

זה לא נעים לראות חנויות סגורות
זה לא נעים לראות חנויות סגורות. עכו השבוע (צילום: שלמה פדידה)

פדידה מציג שורה של עסקים שעזבו את העיר או עברו למשכן אחר ואינם מצליחים להשכיר או למכור את נכסיהם, ביניהם: הבנק הבינלאומי שעבר לקריות וסגר את הסניף בעכו לפני מספר שנים, חנויות מול בית המשפט ועוד.

בהצעה לסדר כותב פדידה: "העסקים ברחובות הראשיים של עכו במצב כללי קשה ועגום. כ-30-40 חנויות בעיר המנדטורית סגורות. בעליהן אינם מצליחים להשכיר או למכור את נכסיהם ועדיין הם משלמים ארנונה על פי החוק. רחובה הראשי של עכו, בן עמי, נראה אחרי שמונה בערב כמו רוח רפאים. כף רגליהם של ילדינו לא דורכת שם, וגם אני מזהיר את ילדי לא להסתובב ברחוב הראשי בלילה… ברוב העסקים אין שילוט בגלל אגרת השלטים. מסיבוב ברחוב הראשי של כפר מכר, כפר יאסיף ושדרות הגעתון בנהריה מבינים שאנחנו הכפר והם העיר".

מעיריית עכו נמסר בתגובה: "כרגיל, פדידה לא נותן לעובדות לבלבל אותו. החנייה בתשלום במרכז העיר נועדה לאפשר תנועה זורמת ומקומות חנייה פנויים ללקוחות המבקשים לקנות בחנויות במרכז. אפילו הסוחרים בעצמם מהר מאוד השכילו והבינו שהפיכת רחוב בן עמי לרחוב עם חנייה בתשלום אפשרה לתושבים לחנות את מכוניותיהם לצורכי קניות, ובכך שיפרה באורח פלא הגעת תושבים למרכז העיר. כנראה שמי שלא מסתובב הוא מר פדידה בעצמו".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות