fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עכו תפתח ביום ראשון את אימוניה לעונה הקרובה

הלב החליט להישאר. ציון צמח (צילום: אדריאן הרבשטיין)
הלב החליט להישאר. ציון צמח (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הפועל עכו (ליגת על)

ביום ראשון זה מתחיל. הפועל עכו תצא לדרך באימון פתיחה שיתקיים ביום ראשון הקרוב (3.7) בשעה 17:00 במגרש במכר. קודם לכן, בשעה 15:00 באצטדיון העירוני בעכו, תתקיים שיחת פתיחה והיכרות של השחקנים עם המאמן שלומי דורה.

הקבוצה המשיכה השבוע במלאכת הרכבת סגל הקבוצה לעונה הקרובה, וצירפה לשורותיה את הקשר מחמוד עבאס, ששיחק בעונה שעברה בהפועל בני לוד, את הבלם אור אלקבץ, ששיחק בעירוני טבריה בליגה א', ואת וליד דרוויש, יוצא מחלקת הנוער של מכבי חיפה.

היו"ר דודי רוזנפלד: "אני שמח על הצטרפותו של מחמוד עבאס ובטוח שניסיונו יתרום לנו רבות בהשגת היעד שהצבנו לעצמנו. אני גם מברך את אור אלקבץ שהגיע אלינו. מדובר בשחקן צעיר ומוכשר ובעל מוטיבציה גדולה להצליח. וליד דרוויש הוא עכואי שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ואנחנו שמחים לתת לו את ההזדמנות להוכיח את עצמו ולהפגין את כישוריו. אנחנו מאחלים הצלחה לכל המצטרפים החדשים".

נציין רק שעבאס סיים את העונה שעברה עם 0 כיבושים. אלקבץ כבש שער אחד וספג 13 כרטיסים צהובים, הכי הרבה בליגה א'. ציון צמח חתם השבוע לעונה נוספת. היו"ר רוזנפלד: "ציון הוא מנהיג אמיתי ואני שמח שהוא החליט להישאר איתנו. צמח: "למרות שהיו לי הצעות מקבוצות אחרות, הלב לא נתן לי לעזוב את הפועל עכו. אעשה את הכל כדי להחזיר את הפועל עכו לליגת העל".

מי שעוד חתם השבוע הוא החלוץ עזאת חלאילה, שהושאל באמצע העונה שעברה להפועל עפולה. חלאילה לא התלהב לחזור לעכו ורצה להישאר בעפולה, אולם בתום משא ומתן ארוך, שוכנע להישאר. היו"ר רוזנפלד: "אין שום סיבה ששחקן בית שלנו, שגדל וצמח אצלנו, ילך לרעות בשדות זרים. אני שמח שעזאת נשאר אתנו ואני בטוח שאחרי הניסיון שצבר בעונה שעברה, הוא יהיה חלק משמעותי בהפועל עכו".

אלה, מצטרפים לשחקנים שכבר חתמו, ביניהם: מושיקו מישאלוף, אליאור סיידר, אחמד קאסום, שאקר סקר, קווין ריינשטיין, דיא לבאבידי, השוער רום אילוז, והחלוץ הסרבי ברנקו מיכאלוביץ'.

בקבוצה מציינים כי ישנה התקדמות בשיחות עם השוער ירדן קרישטול, שמיועד לשמש שוער ראשון אך ביקש תחילה לבחון הצעות מקבוצות מליגת העל.

העבודות באצטדיון העירוני לתיקון הליקויים והתאמתם לתקנים החדשים שפרסמה מנהלת הליגה, הנאמדות בקרוב למיליון שקלים, החלו לאחר שראש עיריית עכו שמעון לנקרי, התגייס לעזרה וסייע בהשגת המימון הנדרש.

מנכ"ל הפועל עכו רפי סולטן: "אנו מודים לראש העירייה שמעון לנקרי, שכמו תמיד, שוב התגייס לעזרת הקבוצה. אנחנו מאמינים שעד תחילת העונה, האצטדיון יהיה מוכן ומאושר לקיום משחקים בליגה הלאומית".

הלב החליט להישאר. ציון צמח (צילום: אדריאן הרבשטיין)
הלב החליט להישאר. ציון צמח (צילום: אדריאן הרבשטיין)

בית"ר נהריה (ליגה ב'): ברק חתם, שושן פרש

המאמן אמיתי ברק, הוחתם לעונה נוספת, שתהיה השנייה שלו בקבוצה. מנהל הקבוצה אבי כץ: "אין שום סיבה שההתקשרות בינינו לבין המאמן לא תימשך. אמיתי ברק מאמן טוב ואנחנו סומכים עליו שיוביל את המערכת".

הקשר הוותיק מיכה שושן (40), הודיע על פרישה. שושן: "מבחינה פיזית, אני מרגיש מצוין ויכולתי להמשיך אלו רציתי, אבל הבנתי שאין לקבוצה יומרות להתמודד בעונה הקרובה על העלייה, ובהיעדר אתגר החלטתי שזה הזמן לפרוש בצורה מכובדת".

שושן ימשיך בתפקידו כאחראי על האצטדיון העירוני בעיר ושותף באקדמיה לכדורגל של מכבי נהריה.

מנהל הקבוצה אבי כץ, הביע תקווה ששושן יחזור בו מהחלטתו. "גם לפני שנה, מיכה הודיע שהוא פורש, אבל הצלחנו לשכנע אותו לחזור לפעילות. אני מקווה שגם הפעם נצליח. כשחקן ותיק ומנוסה, יש לו השפעה חיובית על השחקנים הצעירים ולמרות גילו, יש לו עדיין מה לתרום במגרש".

ממשיכים יחד. כץ, ברק, והיו"ר אלפסי  (צילום: מיכה פישנזון)
ממשיכים יחד. כץ, ברק, והיו"ר אלפסי  (צילום: מיכה פישנזון)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות