fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עכו שוב שרדה

אחרי שהצליחה מקצועית לשרוד בליגת העל, שרדה הפועל עכו משבר נוסף כשהמחלוקת מול עיריית עכו נפתרה. היו"ר ברששת: "שמח שהכל מאחורינו". ראש העירייה לנקרי: "התחייבתי וקיימתי שהפועל עכו לא תתפרק"
ראש העירייה לנקרי עם ברששת, גורש ועו"ד יפה
גמר חתימה טובה. ראש העירייה לנקרי עם ברששת, גורש ועו"ד יפה (צילום: דוברות עיריית עכו)
ראש העירייה לנקרי עם ברששת, גורש ועו"ד יפה
גמר חתימה טובה. ראש העירייה לנקרי עם ברששת, גורש ועו"ד יפה (צילום: דוברות עיריית עכו)

סוף לסאגה. בתום חודשים רבים של מאבקים, מחלוקות והאשמות הדדיות, עיריית עכו והפועל עכו, השלימו. בפגישה שהתקיימה ביום שני בין ראש העירייה שמעון לנקרי ליו"ר יהודה ברששת, הופשרו היחסים, פוזרו חיוכים והוחלט על פתיחת דף חדש ויציאה לדרך חדשה. שעות ספורות אחר כך נפגש לנקרי עם נציגי הקבוצה: היו"ר ברששת, חבר ההנהלה עזרא גורש ונציגה המשפטי של הפועל עכו עו"ד אייל יפה, וחתמו על מסמך הבנות. על פי המתווה, במהלך החודשים הקרובים תעבור הקבוצה לניהול על ידי עמותה עירונית, שתורכב מחברי עמותה קיימים וחברי עמותה שייבחרו על ידי העירייה.

כל המחלוקות הכספיות סוכמו לשביעות רצון הצדדים. הפועל עכו תקבל בימים הקרובים סכום של 1.7 מיליון שקלים ובנוסף, יאושר לה תקציב של 2.5 מיליון שקלים. דובר עיריית עכו שרון דהאן, מסר כי בכוונת העירייה להגדיל את תקציב הקבוצה עם העברתה לניהול עמותה עירונית וזאת במטרה לחזק את הקבוצה הבוגרת ומחלקות הנוער והילדים, תוך המשך השקעה במגרשים ובמתקני ספורט ברחבי העיר.

ראש העירייה לנקרי: "כפי שהתחייבתי, הפועל עכו תמשיך להיות בליגת העל גם בעונה הקרובה ובעזרת השם גם בשנים הבאות. על אף כל המחלוקות והקשיים שהיו בדרך, ברצוני להודות ליו"ר הקבוצה ולאחל לו ולכל העוסקים במלאכה עונה מוצלחת. עיריית עכו בראשותי תמשיך לתמוך בקבוצה ולסייע לה כפי שעשתה בעשור האחרון". היו"ר ברששת: "אני שמח שהכל מאחורינו וכעת נוכל להתרכז ולהתמקד במטרה המרכזית והיא לבנות סגל שחקנים טוב".

בסביבת המועדון היו גם מי שמתחו ביקורת על ההסכם. "לאורך כל החודשים האחרונים, הטיחה העירייה טענות והאשמות קשות על התנהלות לא תקינה ולא ראויה של העמותה, ועכשיו העירייה באה ואומרת 'הכל בסדר' והולכת לשתף פעולה בדיוק עם אותם אנשים אותם ביקרה בחריפות".

השוער והקפטן דודו גורש, שנמצא בימים אלה בחופשה בחו"ל, קיבל הצעה להאריך את חוזהו בארבע שנים נוספות, בסיומן יקבל תפקיד במועדון, ככל הנראה מאמן שוערים. גורש אמור לחתום על החוזה החדש מיד עם שובו מחו"ל.

המאמן יובל נעים כבר החל לגבש רשימת שחקנים, אותם היה מעוניין לצרף. בין השמות: ולדימיר גלושצ'ביץ', אלון תורג'מן וריף מסיקה. המגן דדי בן דיין, עזב וסיכם בבני סכנין.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות